Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
så dom pengarna får jag alltså "spara" ? och om jag har autogiro , då måste ja själv ta bort det ?

annan fråga ang skatteåterbäring.. tycker det är sjukt luddigt vad som gäller...

jag kommer få ca 60k, vad händer med dom ? har som sagt inledande just nu och hopppas verkligen den blir godkänd om 2-3 månader senast.
någon som vet ? :)

Fick förslag på skuldsaneringen för ca. 1 vecka sedan, så nu har betalplanen skickats ut till alla. Får se hur lång tid det tar nu o om några har nåt o säga…
Jag väntar redan 7+ veckor efter försöag var skickad till alla…

Sista svar från henne var:
”Hej, Skatteverket har nu tagit tillbaka sin invändning. För övrigt så väntar vi på att alla andra kan anses delgivna.”

Sista svar från henne var:
”Hej, Skatteverket har nu tagit tillbaka sin invändning. För övrigt så väntar vi på att alla andra kan anses delgivna.”
Ja det var nåt krångel med Skatteverket, läste jag ju.. Hoppas alla andra svara snart då, sån tid dom ska ta på sig.

De fick förklaring och gick inte vidare med invändning men nu väntar hon tills alla blir delgivna…

Jag väntar efter att nya handläggaren inledde på nytt min ansökan! Mailade igår och frågade om mitt remember inkommit och det hade de. Så hoppas resten rapporterar in med nu. Jobbig väntan.

Jag väntar efter att nya handläggaren inledde på nytt min ansökan! Mailade igår och frågade om mitt remember inkommit och det hade de. Så hoppas resten rapporterar in med nu. Jobbig väntan.
Hoppas hoppas

• Gilla
Reaktioner: Ann
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp