Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Kommer inte ändra din UC nämnvärt tror jag. Det gjorde det inte för mig förra året med högt underskott. Däremot blir det svårare med samlingslån när banken ser det höga underskottet.
Okej :) svårt? Trots dom ser man har lån osv? Ska samla nästs vecka så lugnt endå :) kommer ba sänka det sen :)

Herregud, får tillbaka nästan 18.000kr. Kommer kunna släcka alla inkasso förutom 1.
Jag trodde jag skulle få betala tillbaka då jag har jobbat dubbelt hela året.
Fan vad skönt!

Sådär ja! Fått min. Kvarskatt ca 11.000 kr, precis som jag trodde. Men märker att det fattas lite banker. Ska kolla igenom och får väl ändra det i deklarationen sen när den öppnat.

Det som är bra är att mitt underskott har minskat med nästa precis 50.000 kr ! woop woop vilket innebär att mina kommande samlingslån kommer förhoppningsvis kunna få bättre ränta framöver. Jag har numera underskott 67.000 istället för 117.000 kr. Jag ligger fan precis på över gränsen av 15 % på underskott av kapital. Hade jag hamnat 6000 kr mindre i underskott hade jag klarat mig.

Senast ändrad:
Jag verkar alltid få mitt besked sist i landet. Har minmyndighetspost istället för Kivra, kan det påverka?! Otroligt frustrerande väntan varje år =)

Grattis till er som fått fina besked förresten, bestäm tydligt vad pengarna ska gå till innan de tickar in (det säger jag som gammal spelmissbrukare).

Jag brukar också få sist men i år kom den tidigare. Hoppas att du får den snart

Jag verkar alltid få mitt besked sist i landet. Har minmyndighetspost istället för Kivra, kan det påverka?! Otroligt frustrerande väntan varje år =)

Grattis till er som fått fina besked förresten, bestäm tydligt vad pengarna ska gå till innan de tickar in (det säger jag som gammal spelmissbrukare).
Nä det spelar nog ingen roll… Min dotter har heller inte fått sin och hon har ”bara” Kivra. Hon brukar alltid få sin dag 3… så har de iallafall varit tidigare år & verkar vara samma i år…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp