Ja det kan vara förmåner , friskvård, utlägg osv. Om du har det. Men det ska ju framgå226k inkomst och 52K skatt så endast skattat 23% eftersom det är låg inkomst. Står dock att endast 197K är beskattningsbar så de kanske har dragit av lite skatt.

Mina Förmåner står inte specade på deklarationen, bara när jag kollar hur min lön ser ut på skv, där är det uppdelat i lön och förmånerJa det kan vara förmåner , friskvård, utlägg osv. Om du har det. Men det ska ju framgå![]()
Är dom inte ?Mina Förmåner står inte specade på deklarationen, bara när jag kollar hur min lön ser ut på skv, där är det uppdelat i lön och förmåner
Jag har det uppdelat på mina löner under Skatteverket och de summorna stämmer överens med vad jag har på deklarationenÄr dom inte ?
Märkligt, för det ska finnas en kolumn för förmåner.
Då kan du deklarera det! Kolla alla dina lönespec för 2021.
Lön, förmåner och sjukpenning står i en kolumn 1.1 på deklarationenÄr dom inte ?
Märkligt, för det ska finnas en kolumn för förmåner.
Då kan du deklarera det! Kolla alla dina lönespec för 2021.
Aha , jag kanske blandar ihop. För när jag ansöker om jämkning så ska dessa inkomster redovisar separat. Jag ska ta en kopp kaffe till tror jag haha.Lön, förmåner och sjukpenning står i en kolumn 1.1 på deklarationen
Gör så, ska ta min förstaAha , jag kanske blandar ihop. För när jag ansöker om jämkning så ska dessa inkomster redovisar separat. Jag ska ta en kopp kaffe till tror jag haha.
Har fortfarande inte fått min deklaration...blähh..
. Tror de är annorlunda om man ansöker om jämkning eftersom det är för framtida utbetalningar. Har inte heller fått min, kollade min gamla…