Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Ser ingenting i app eller på hemsidan? Var kollar man den? Eller man kanske måste ha fått meddelandet på Kivra först?

Väntar ivrigt på besked i Kivra appen men inget än. Läste på Aftonbladet idag att flera fått fel besked om hur mkt man ska få tillbaka elr betala tillbaka,ush hoppas man inte är en av dom då haha.

Väntar ivrigt på besked i Kivra appen men inget än. Läste på Aftonbladet idag att flera fått fel besked om hur mkt man ska få tillbaka elr betala tillbaka,ush hoppas man inte är en av dom då haha.
Jag fick fel imorse men det rätta kom nu på sen eftermiddag.

Fick min nu i kväll och blir som jag trodde mer att få tillbaka i år än förra. Var riktigt nära uträknat. Tänkte det skulle bli runt 6300, blev 6700:- Det är gott att bo på rätt ställe också får skattereduktion (full pott) på vissa områden. Har fyra skattereduktrioner nu i år. Hade tre förra gången. Ser ju bra ut :)

Trist att de gick ut med idag att de räknat fel belopp till flera deklarationer som gick ut igår , då jag fick min . De sa att man själv kan räkna ut om
Beloppet stämmer el inte . Hur ?
Ta uppgifterna på deklarationen precis som skatteverket har gjort allt står förtryckt på deklarationen. Ta fram miniräknaren och räkna +och -minus så ser du om uträkningen stämmer som skatteverket har gjort med summan du ska få tillbaka eller betala. Får du rätt summa är dem rätt annars är den fel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp