Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Åh då blir jag överlyckligt isåfall för jag trodde jag skulle få 3000kr tillbaks som förra året men det står som sagt 13600kr.
Du får räkna på om det är rätt eller inte, det var väl fel på själva summan man skall få tillbaka allt annat skulle stämma. Så betald skatt minus preliminära skatte beloppet = summa att få tillbaka eller betala.

Som tidigare skrivits i tråden så är det inte alls säkert att man betalar nån ränta under skusan.
Jag fick min deklaration alldeles nyss… och 9 borgenärer hade redovisat ränta!
Som jag sagt, så många ggr tidigare … väldigt många landar inbetalt belopp både mot kapital samt ränta !

Jag fick min deklaration alldeles nyss… och 9 borgenärer hade redovisat ränta!
Som jag sagt, så många ggr tidigare … väldigt många landar inbetalt belopp både mot kapital samt ränta !
Jo men det är ju inga garantier vilket många tror…

Väntar spänt på min deklaration också.. kommer nog imorgon förhoppningsvis :)

En vän fick sin för någon timma sedan

Ok, men blir inte det motsägelsefullt? Att jag exempelvis hävdar att jag inte har betalat 60 000kr i ränta i år, för att sedan inom 5-6år säga till skatteverket att "jo, det var visst så att jag trots allt betalade dessa 60k i ränta" ?

Skatteverket har börjat avslå en del ändringar som görs då skatteverket ska taxera folk. Inte lägga handläggartid på att dopa kreditbetyg

Trist att de gick ut med idag att de räknat fel belopp till flera deklarationer som gick ut igår , då jag fick min . De sa att man själv kan räkna ut om
Beloppet stämmer el inte . Hur ?

Det är de som skickades på morgonen idag som felade bara påstår dom. Gårdagens är ok

Fick igår.
Har ju kört jämkning under hela 2021 för att kunna betala lite extra på lånen samt klara månaden...
Räknade med att det skulle bli lite grann återkrav, då jag höftade till med 20k extra i underskott jämfört med beräkning...

Beräkningen var väldigt fel... Får tillbaka 7.5k
Trevligt, men samtidigt inte, då man inser hur sjukt mycket ränta man betalar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp