Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Misstänker en kvarskatt tyvärr…

Va idag ?? Står på hemsidan att de skickar till kvira 7/3 ?

Haft skuldsanering i nästan ett år nu, så första gången på länge som jag kommer få behålla skattepengarna. Så väldigt spänd på summan!
Brukar få kring 10.000 i återbäring men vet inte riktigt hur det blir nu med skuldsanering och räntor osv...

Väldigt nyfiken på hur mycket jag ska få tillbaka.

Inkomsten kommer hamna på kring 226K med en beskattning på 52K, alltså kring 23%. Låter lågt men samtidigt så är det ju en låg inkomst.

Underskottet bör ligga på 60-70K från räntor.

För flera år sedan fick jag tillbaka ca 42.000;-. Då kan du räkna ut hur äckligt mycket jag hade pumpat in i räntor! Det var droppen som såg till att jag gav mig f-n på att vända på skutan! :)
Wow .Förra året fick ja 10000.
Jag har betalat vid 25 tusen ränta 2021 men hade jobbar extra helgena plus har deltid arbete så räknar att ska få 7000 eller mindre .
Tror på fredag kommer besked.

För flera år sedan fick jag tillbaka ca 42.000;-. Då kan du räkna ut hur äckligt mycket jag hade pumpat in i räntor! Det var droppen som såg till att jag gav mig f-n på att vända på skutan! :)
Förväntar mig liknande siffra i år jag.. Jämkar from i år och ska f-n vända min skuta jag med!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp