Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inga offerter på Lendo

Hej!
Jag har ansökt om ett lån på 55 000 på lendo över 12 år, vanligtvis brukar erbjudanden och nekanden komma in direkt men nu har inget hänt på 20 timmar, varken erbjudande eller att jag nekats av någon bank. Det står att det är 4 timmar kvar av handläggning. Nån annan som varit med om detta? Vad kan det bero på, något speciellt just nu? Jag har kreditbetyg 1,1 på Kreddy så det borde väl kunna ge mig några erbjudanden?

Jag hade nog ringt lendo. Låter konstigt.

Låter jättekonstigt! Vad hade du för förutsättningar? Inkomst, underskott, förfrågningar?

Hej!
Jag har ansökt om ett lån på 55 000 på lendo över 12 år, vanligtvis brukar erbjudanden och nekanden komma in direkt men nu har inget hänt på 20 timmar, varken erbjudande eller att jag nekats av någon bank. Det står att det är 4 timmar kvar av handläggning. Nån annan som varit med om detta? Vad kan det bero på, något speciellt just nu? Jag har kreditbetyg 1,1 på Kreddy så det borde väl kunna ge mig några erbjudanden?
Förmodligen att ingen erbjudit dig något lån.
När de fyra timmarna gått så får du meddende om detta.

1.1 i kreditrisk säger inte alls mycket, hur högt belånad är du till din inkomst?

Kan det va så att du sökte efter dom stängde igår och att dom hade helt stängt idag och hela påskhelgen? Isåfall kommer det trilla in erbjudanden på tisdag först.

Jag skulle tippa på att det beror på helgen. Samma hände mig vid ett tillfälle. Direkt på måndag morgon så rasslade det till. Tisdag för dig pga annandag påsk.

Antingen beror det på tekniskt fel från Lendo, eller så är det ett avslag, de första svaren kommer alltid ca 5-10 sekunder efter man har skickat in ansökan, så är det hos oss iaf och jag tror inte lendo har annorlunda system faktiskt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp