Vi är som en familj bestående utav idioter som gjort massa misstag genom åren 
Detta känns lite som DR Phil.
Jag känner sådan lojalitet mot er medlemmar här på forumet att jag alltid tar ert parti mot era män/fruar/sambon. Oavsett om ni har rätt eller felVi är som en familj bestående utav idioter som gjort massa misstag genom åren
Skämt å sidå så kommer du förr eller senare tvingas ta tjuren vid hornen Tussan. Det kommer att gå bra.
Hahaha... härliga DUUUU 
.Jag tänker på dig och hoppas att det kommer att lösa sig för dig.
O så frågar han om vi ska gå ut på stan o shoppa...mmmm vist...shoppa me löneutmäting tänkte jag:/ Jag sa att min ekonomi inte e så bra just nu så inte läge för shopping...då säger han att han kan båar betala om de e nå jag vill ha så han köpte ett par fina skor och en tröja o bjöd mig på mat..när vi kom hem så swisha ja de han lagt ut...han swishade tillbaka de åt mig o sa att jag hade mer användning för dom pengarna än han. Så va ska man säga...ja önska att ja hade vågat vräka ur mig allt bara:/ nu måste jag vänta tills de blir ett bra tillfälle hemma o vräka ur mig allt :/ Han e så snäll o förstående annars så han borde ju ta detta bra men man vet aldrig
Tusen tack för allt erat stöd de betyder massor...o att denna sida finns
Om min sambo nu skulle hjälpa mig så skulle jag nog va skuldfri men dock få betala till han en slant varje månad vilket jag hoppas om allt nu går rätt