Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Imorn ska jag berätta allt för sambon,han har bokat hotell:/

Detta känns lite som DR Phil.
Jag känner sådan lojalitet mot er medlemmar här på forumet att jag alltid tar ert parti mot era män/fruar/sambon. Oavsett om ni har rätt eller fel :D Vi är som en familj bestående utav idioter som gjort massa misstag genom åren :D

Skämt å sidå så kommer du förr eller senare tvingas ta tjuren vid hornen Tussan. Det kommer att gå bra.

Senast ändrad:
100k är inte hela världen. Ta inte fler lån eller krediter bara så ordnar det sig inom en överskådlig framtid. Ta det från nån som har 600k i lån och ändå håller sig ovan vattenytan och från KFN.. än så länge iaf.

Tycker kvällen var ett bra tillfälle att berätta faktiskt - för all del "förstör" er romantiska kväll, det kommer föra er närmare varandra än att spela charader och låtsas att allt är ok bara för att släppa bomben nästa dag. Helt meningslöst liksom. Mer äkta och på ett sätt mer romantiskt att bara lägga korten på borden där & då.

Man kan inte säga att 100k inte är hela världen. Bara för att dem flesta av oss är helt sabbade när det gäller pengar så är inte alla det. Allt över 0 kan vara för mycket för nån människa. Och har man inte råd att betala så blir det ju problem oavsett summa.

Detta känns lite som DR Phil.
Jag känner sådan lojalitet mot er medlemmar här på forumet att jag alltid tar ert parti mot era män/fruar/sambon. Oavsett om ni har rätt eller fel :D Vi är som en familj bestående utav idioter som gjort massa misstag genom åren :D

Skämt å sidå så kommer du förr eller senare tvingas ta tjuren vid hornen Tussan. Det kommer att gå bra.

:D Hahaha... härliga DUUUU :p

Jag tror många har överseende med att partnern dragit på sig skulder om man
1. lovar att ändra sig
2. på sikt visar att man står fast vid det
3. jobbar för att ta bort skulderna snabbare om möjligt.
4. Släng in ett "jag älskar dig"
Man är inte perfekt,
Hoppas det gick bra Tussan!!

Ja ,hur har det gått för dig ????? Finns det kärlek hos er,så kommer ni att fixa detta.Jag oroade mig så inför att erkänna för min man, mitt spelmissbruk och alla lånen jag tagit.Han ville inte skiljas, så vi kommer att hålla ihop i vå...tt och to...rrt.:):D.Jag tänker på dig och hoppas att det kommer att lösa sig för dig.

När vi kom upp på hotellrummet så sa jag att jag ville prata om min ekonomi sen bröt ja nästan ihop...o han sa att vi kan väl prata om det sen..den här helgen kan vi väl umgås o bara ha kul:) O så frågar han om vi ska gå ut på stan o shoppa...mmmm vist...shoppa me löneutmäting tänkte jag:/ Jag sa att min ekonomi inte e så bra just nu så inte läge för shopping...då säger han att han kan båar betala om de e nå jag vill ha så han köpte ett par fina skor och en tröja o bjöd mig på mat..när vi kom hem så swisha ja de han lagt ut...han swishade tillbaka de åt mig o sa att jag hade mer användning för dom pengarna än han. Så va ska man säga...ja önska att ja hade vågat vräka ur mig allt bara:/ nu måste jag vänta tills de blir ett bra tillfälle hemma o vräka ur mig allt :/ Han e så snäll o förstående annars så han borde ju ta detta bra men man vet aldrig:( Tusen tack för allt erat stöd de betyder massor...o att denna sida finns

O nej jag har inte tagit nå mer lån elr krediter,betalar varje månad på det jag har så skulderna minskar ju :( Om min sambo nu skulle hjälpa mig så skulle jag nog va skuldfri men dock få betala till han en slant varje månad vilket jag hoppas om allt nu går rätt :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp