Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Imorn ska jag berätta allt för sambon,han har bokat hotell:/

Japp imorn kommer sambon hem efter en jobbresa och då ska jag släppa bomben o berätta allt...han vet en viss del dock inte allt o nu känner jag att nu klarar inte jag av detta längre:/ att jämt gå runt med oro och ångest,vakta brevlådan,förklara varför man fått nå enstaka brev från kronofogden,varför inte lönen räcker o mitt dåliga samvete över hur de blivit såhär. Känns som jag ljugit o gått bakom hans rygg o jag e så ledsen för det... Grejen e den att min sambo har nu överaskat mig med en försenad present att vi ska åka iväg imorn bitti...bo på hotell o gå ut o äta o ut o roa oss..de fick ja veta nu ikväll.....o då ska jag sitta där på hotellrumet o berätta...ush vill inte skjuta fram detta nå mer så får väl se om jag nu förstör hela helgen o vårt förhållande:( Är så rädd...men bara stå sitt kast. Alla korten ska på borden nu... antigen lämnar han mig elr så stannar han kvar...kanske att han kan hjälpa mig:( Det sägs att kärleken vinner allt men e de verkligen så ?:/

Kärleken vinner allt! Men tror inte detta är rätt helg atr berätta detta på. Vänta till söndag kväll när ni kommer hem. Så hade jag gjort. Blir alltid dålig stämning efter en sådan bomb.
Jag har släppt den några gånger och i mitt fall är kärleken starkast men det tog tid att förstå. Jag tror han kommer bli arg och besviken men som efter några timmar blir mer förstående. Är det värt några timmars osämja ?

Grejen är den att direkt när vi kommer hem ska vi hämta alla barnen hos mina päron o ha kalas för en av dom som fyller år :( så kommer va fullt ös fram till kvällen med gäster o allt så vet inte alls när de ska bli rätt tillfälle då :( Känns som på lördagskvällen innan vi lägger oss att då släpper jag bomben o vi kan prata utan att nå barn kommer ner o stör :( elr så tänker ja helt galet....:(

Hur gick de för dig när du berätta? Vad sa du och hur tog din sambo de?

Grejen är den att direkt när vi kommer hem ska vi hämta alla barnen hos mina päron o ha kalas för en av dom som fyller år :( så kommer va fullt ös fram till kvällen med gäster o allt så vet inte alls när de ska bli rätt tillfälle då :( Känns som på lördagskvällen innan vi lägger oss att då släpper jag bomben o vi kan prata utan att nå barn kommer ner o stör :( elr så tänker ja helt galet....:(

Sorry, men de e kanske litta L O V E som han vill få med Dig en natt på hotell utan kiddos...
Tycker verkligen inte att Du ska ”släppa bomben” just nu när han har bjudit iväg Dig... Har du väntat så här länge, så tycker nog ja att Du ska vänta några dagar till...

Mjo..kanske inte ska släppa bomben då :(

Mjo..kanske inte ska släppa bomben då :(
Risk är så klart att det blir väldigt mycket jobbigare att släppa bomben då. Å andra sidan så är det aldrig riktigt rätt läge när man ska berätta något som är jobbigt, ni kan inte göra så att ni tar en promenad tillsammans och att ni pratar rent allmänt först om skulderna i och med att han vet en del redan? Och efter det föra vidare samtalet in på faktiskt hur pass det är, det kanske vore ett bättre alternativ?

Det är ju egentligen aldrig rätt tillfälle så jag hade berättat direkt. Att ha en romantisk helg och sen släppa bomben känns ju också sisådär. Har man bestämt sig för att göra en förändring och ändra sitt beteende så hade iaf jag gjort det direkt. Vem har sagt att det kommer förstöra kvällen? Det kan ju faktiskt vara så att både du och sambon känner en lättnad av att få prata ut.

Är dina skulder mycket större än han förväntar sig tror du? Du behöver inte svara om du inte vill. Jag tänkte bara om det inte är en jättestor summa så har du nog ingenting att oroa dig för då han redan verkar ha en föraning.

Oavsett kudos till dig som tagit ett beslut att berätta. Modigt och det tyder på att du verkligen är redo och göra förändringar i ditt liv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp