- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Japp imorn kommer sambon hem efter en jobbresa och då ska jag släppa bomben o berätta allt...han vet en viss del dock inte allt o nu känner jag att nu klarar inte jag av detta längre:/ att jämt gå runt med oro och ångest,vakta brevlådan,förklara varför man fått nå enstaka brev från kronofogden,varför inte lönen räcker o mitt dåliga samvete över hur de blivit såhär. Känns som jag ljugit o gått bakom hans rygg o jag e så ledsen för det... Grejen e den att min sambo har nu överaskat mig med en försenad present att vi ska åka iväg imorn bitti...bo på hotell o gå ut o äta o ut o roa oss..de fick ja veta nu ikväll.....o då ska jag sitta där på hotellrumet o berätta...ush vill inte skjuta fram detta nå mer så får väl se om jag nu förstör hela helgen o vårt förhållande
Är så rädd...men bara stå sitt kast. Alla korten ska på borden nu... antigen lämnar han mig elr så stannar han kvar...kanske att han kan hjälpa mig
Det sägs att kärleken vinner allt men e de verkligen så ?:/
Är så rädd...men bara stå sitt kast. Alla korten ska på borden nu... antigen lämnar han mig elr så stannar han kvar...kanske att han kan hjälpa mig
Det sägs att kärleken vinner allt men e de verkligen så ?:/