Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Imorgon är jag äntligen 5 år gjorda!

Det tog ett tag innan jag greppade fullt ut att jag var klar, att jag inte hade några skulder som låg och gnagde.
Jag kollade inte kreditvärdighet förrän efter jag hade betalt min sista 27/4 kommer jag ihåg, dvs ca tre veckor efter att min sanering var slut 8/4.
Ja…känslan är säkert svår att ta in… Vi levde ju bägge två med utmätning innan saneringen, så lång tid totalt sett att vara ekonomiskt omyndigförklarad…

Ja…känslan är säkert svår att ta in… Vi levde ju bägge två med utmätning innan saneringen, så lång tid totalt sett att vara ekonomiskt omyndigförklarad…
Ja, samt en lång period med att försöka hålla sig ifrån KF i mitt fall med nya lån för att betala lån etc.
Det är en ganska lång process som avslutas iom att sista betalningen på skuldsaneringen är gjord och det är inte bara att lägga det bakom sig kände jag.
Vissa saker kanske man inte ska lägga bakom sig heller som en stark påminnelse om att inte hamna där igen?

Ja, samt en lång period med att försöka hålla sig ifrån KF i mitt fall med nya lån för att betala lån etc.
Det är en ganska lång process som avslutas iom att sista betalningen på skuldsaneringen är gjord och det är inte bara att lägga det bakom sig kände jag.
Vissa saker kanske man inte ska lägga bakom sig heller som en stark påminnelse om att inte hamna där igen?
Exakt så ! Vi delar exakt samma historia både gällande skuldernas uppkomst och allt därefter…

Håller fullständigt med om att vissa saker i ens ekonomiska historia skall ej förträngas utan bejakas, men det ska inte få tynga ner vår resa framåt… :)

Exakt så ! Vi delar exakt samma historia både gällande skuldernas uppkomst och allt därefter…

Håller fullständigt med om att vissa saker i ens ekonomiska historia skall ej förträngas utan bejakas, men det ska inte få tynga ner vår resa framåt… :)
Absolut inte tynga ner :)

Åh där kom en kreditupplysning från intrum , har dock förstått i andra trådar att dom gör så samma dag man är klar

Intressant ändå att det på Creditsafe när man kollar sig själv så står det längst ned under förändringshistorik att man haft skuldsanering. Även efter avslutad sanering kan ju detta ligga en till last en längre period.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp