Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano samlingslån komplettering?

Hej har fått ikano samlingslån beviljat genom advisa och väntar på brev från dem att signera, någon som vet om jag kommer att behöva komplettera på något sätt eller verifiera via tink etc?

Hej har fått ikano samlingslån beviljat genom advisa och väntar på brev från dem att signera, någon som vet om jag kommer att behöva komplettera på något sätt eller verifiera via tink etc?
Jag fick göra det. Men det fick jag göra direkt efter jag valde lånet.

Jag är i processen nu och jag fick komplettera med id men det gjorde jag direkt via deras hemsida. Laddade upp en bild. Nu har jag skickat iväg lånen som ska lösas. Hoppas inte dom nekar nu i efterhand.

Jag är i processen nu och jag fick komplettera med id men det gjorde jag direkt via deras hemsida. Laddade upp en bild. Nu har jag skickat iväg lånen som ska lösas. Hoppas inte dom nekar nu i efterhand.
Återkom gärna med hur det gick håller tummarna

Fattar inte det här med att man ska ladda upp sitt id-kort som komplettering? Vad ska dom göra med den? "Nej den här personen var ful, jag vill inte låna ut pengar till denne"? :facejoy:

Fattar inte det här med att man ska ladda upp sitt id-kort som komplettering? Vad ska dom göra med den? "Nej den här personen var ful, jag vill inte låna ut pengar till denne"? :facejoy:
Förhindra, eller iallafall försvåra, bedrägerier...?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp