- Meddelanden
- 13
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Jag är i processen nu och jag fick komplettera med id men det gjorde jag direkt via deras hemsida. Laddade upp en bild. Nu har jag skickat iväg lånen som ska lösas. Hoppas inte dom nekar nu i efterhand.
Vet du om det finns risk att nekas pga speltransaktioner?Jag fick göra det. Men det fick jag göra direkt efter jag valde lånet.
Återkom gärna med hur det gick håller tummarnaJag är i processen nu och jag fick komplettera med id men det gjorde jag direkt via deras hemsida. Laddade upp en bild. Nu har jag skickat iväg lånen som ska lösas. Hoppas inte dom nekar nu i efterhand.
Ja om de kräver att du ska verifiera inkomsten. Har de inte krävt det från dig när du fick erbjudandet så tror jag inte de kommer kräva det senare.Vet du om det finns risk att nekas pga speltransaktioner?
Förhindra, eller iallafall försvåra, bedrägerier...?Fattar inte det här med att man ska ladda upp sitt id-kort som komplettering? Vad ska dom göra med den? "Nej den här personen var ful, jag vill inte låna ut pengar till denne"?![]()
Ber om ursäkt att jag inte återkopplat tidigare. Allt gick bra och relativt smidigt. Dom löste lånen och betalade även ut en liten summa utöver dom jag skickade in.Återkom gärna med hur det gick håller tummarna