Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Idag börjar det

Idag har min man fått lånelöfte och köpt ett hus själv, ja får följa med men äger inget, bestämmer inget... han har fått ett lånelöfte själv. Igår kramade han om mig o skattade o sa att snart kommer polisen o hämtar dig.
Jag kan inte få nåt boende själv med alla anmärkningar och utmätningar och ja kommer inte orka renovera ett hus igen. Och på ett sätt jag inte får vara med o bestämma.

På riktigt?! Det där är psykisk tortyr.
Finns ingen du kan sova hos? Vän, familj, arbetskollega? Annars vänd dig till soc. Kram.

Men kära du, det här är ju tortyr!
Kan du inte ringa socialen i din kommun och be om att bli slussad vidare till ngn som kan hjälpa dig med bostad. finns det inte jourbostäder eller akutbostäder eller vad det nu kan finnas! så kan du ju inte ha det och jag vill ändå tro att samhället kan erbjuda hjälp.

Känns som att din man njuter av att plåga dig och utöva sin makt över dig!
Men han kommer att bli så besviken eftersom polisen inte kommer att hämta dig om det är han hoppas på!!!!

Nä usch det han gör är vidrigt!

Håller helt med dig, det är för fan vidrigt och rena tortyr!

Jo, samhället finns till hjälp och kunna erbjuda hjälp. Det borde finnas!

Idag har min man fått lånelöfte och köpt ett hus själv, ja får följa med men äger inget, bestämmer inget... han har fått ett lånelöfte själv. Igår kramade han om mig o skattade o sa att snart kommer polisen o hämtar dig.
Jag kan inte få nåt boende själv med alla anmärkningar och utmätningar och ja kommer inte orka renovera ett hus igen. Och på ett sätt jag inte får vara med o bestämma.
Vet inte var du bor men du kan alltid kolla på blocket om någon privat person hyr ut ett litet hus eller något och ringa och förklara hur det ligger till? Dom brukar inte vara lika hårda. Har själv hyrt privat i flera omgångar.

Hade det varit jag hade jag minsann visat vilken makt han har i det han gör, nämligen att bli lämnad ensam. Jag hade gått direkt! Inga pengar/skulder i världen är värda att bli behandlad så. Tror det hade stärkt dig, du behöver verkligen inte honom!

Hur går det för dig Nystart? Tänker mycket på dig. Kram!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp