Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

I skiten

När man sätter sig och går igenom kontoutdrag för juni 1-27e (sista gången jag spelade) och räknar ihop och gångar med 12 mån....
Varför gör du det? För att du ska må ännu sämre eller? Det som har varit har varit, är du spelfri fokusera på det och försök inte få dig själv att må ännu sämre

Varför gör du det? För att du ska må ännu sämre eller? Det som har varit har varit, är du spelfri fokusera på det och försök inte få dig själv att må ännu sämre

Nej ej, jag ältar aldrig gammal skit, men blev spelsugen och valde istället att avskräcka mig själv genom att räkna ihop. Funkade riktigt bra kan jag säga 5e dagen spelfri

Nej ej, jag ältar aldrig gammal skit, men blev spelsugen och valde istället att avskräcka mig själv genom att räkna ihop. Funkade riktigt bra kan jag säga 5e dagen spelfri
Ja när man ser det så svart på vitt kan avskräcka

Skickade iväg ett mail för någon dag sen till mobilebet då jag hittade denna, trots detta har jag kunnat spela hos dom.. Får se vad dom svarar, ärendet är iaf skickat uppåt enligt dom.

Bilagor

• Screenshot_20190702_183435_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190702_183435_com.android.chrome.jpg
    384.2 KB · Visningar: 31
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp