Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

I skiten

4 barn å haft fast anställning sen 2008 då mitt första föddes:) in netto ca 22-25600/mån +BB och vårdbidrag. Ibland mer ibland mindre.

4 barn å haft fast anställning sen 2008 då mitt första föddes:) in netto ca 22-25600/mån +BB och vårdbidrag. Ibland mer ibland mindre.

Ja, det blir ganska mycket när man lägger ihop allt. Man kommer bada i pengar utan lån sen. :D Om jag får ett jobb efter vad jag pluggat borde vi få 52 000+ efter skatt på två vuxna och huset kostar 800 att amortera i månaden, hoho.
Men det känns långt bort. :rolleyes:

4 barn är dåligt när man söker jobb. Vad har du för inkomst?
Ursäkta vadå dåligt? Dummaste jag hört idag! Går alldeles utmärkt att få bra jobb med fler barn, allt beror på vad du har för utbildning/erfarenhet/meriter! Mitt jobb drabbas inte alls av att jag har barn, ev vab och annat löser jag tillsammans med min sambo och inget min chef behöber oroa sig över. Jag gissar på att det är fler som har det upplägget. Sen är det inte det som är fokus eller ska vara på en arbetsintervju.

Ursäkta vadå dåligt? Dummaste jag hört idag! Går alldeles utmärkt att få bra jobb med fler barn, allt beror på vad du har för utbildning/erfarenhet/meriter! Mitt jobb drabbas inte alls av att jag har barn, ev vab och annat löser jag tillsammans med min sambo och inget min chef behöber oroa sig över. Jag gissar på att det är fler som har det upplägget. Sen är det inte det som är fokus eller ska vara på en arbetsintervju.

Det skulle stå när man söker lån, inte jobb.

#autocorrect

Ffaaaannnnn!!! Spelpaus.se visst... Men i ett svagt ögonblick hittade jag mobilebet.... Vann... Weho... Fuck.... Happ... 731000kr i skulder nu... Härligt.... HUR FAN SLUTAR MAN

Går inte dom under samma licens som ComeOn?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp