Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

I skiten

Testade förra veckan starta konto på flera random sidor, dock https://www.playojo.com/se/ låt mig skapa konto.

Så dom bryter mot lagen, testade inte sätta in pengar dock deras stopp kanske är där.

Och antar dom hae svensk licens då dom har loggan på hemsidan.

Var enda sidan som lät mig skapa av typ 10 sidor jag kanske prova.

Testade förra veckan starta konto på flera random sidor, dock https://www.playojo.com/se/ låt mig skapa konto.

Så dom bryter mot lagen, testade inte sätta in pengar dock deras stopp kanske är där.

Och antar dom hae svensk licens då dom har loggan på hemsidan.

Var enda sidan som lät mig skapa av typ 10 sidor jag kanske prova.
Playojo har alltid varit oseriösa. Tror dom blir nästa licensierade bolag att ryka..

Ffaaaannnnn!!! Spelpaus.se visst... Men i ett svagt ögonblick hittade jag mobilebet.... Vann... Weho... Fuck.... Happ... 731000kr i skulder nu... Härligt.... HUR FAN SLUTAR MAN

Kråkan din gamle räv. Det ordnar sig om du aldrig rör det igen.
Tror du kan spärra dig på mobilebet i 3 år i rad eller något.

Jag vet nu har jag mailat dom och bett dom spärra mig.... Jävla kukspel...

Nu är jag spärrad från mobilebet också... Känns som en jävla lättnad... Men snart kommer irritationen... Ångesten att inte kunna ha möjlighet att kanske fixa snabba pengar... Men nu ligger skulderna kvar.. Över 730k...163700kr i snabblån... Årsink 395000...kul...får inte ens bort snabblånen med ett samlingslån... Uc på 20.8...hur fan ska vi klara oss.... VAFAN har jag ställt till med!?

Nu är jag spärrad från mobilebet också... Känns som en jävla lättnad... Men snart kommer irritationen... Ångesten att inte kunna ha möjlighet att kanske fixa snabba pengar... Men nu ligger skulderna kvar.. Över 730k...163700kr i snabblån... Årsink 395000...kul...får inte ens bort snabblånen med ett samlingslån... Uc på 20.8...hur fan ska vi klara oss.... VAFAN har jag ställt till med!?

Får du någon behandling för spelmissbruket? Det låter som få hjälp med det är det viktigaste nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp