Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur stor chans har jag? Ska få hjälp med ett lån

Behöver låna 115 tusen ca för o betala bort allt skit o börja om på ny kula. Har en skuld te kronofogden samt olika krediter lån osv:( har fått tag på en medsökande med jätte bra kredit betyg,de bästa man kan ha och hög inkomst...som ska stå med på medsökande. Ska söka via Lendo....hur stor chans har man på samlingslån där?:/

Behöver låna 115 tusen ca för o betala bort allt skit o börja om på ny kula. Har en skuld te kronofogden samt olika krediter lån osv:( har fått tag på en medsökande med jätte bra kredit betyg,de bästa man kan ha och hög inkomst...som ska stå med på medsökande. Ska söka via Lendo....hur stor chans har man på samlingslån där?:/
Har du skuld hos kronofogden så rekommenderar jag att din medsökande söker lånet utan dig. Om du står som sökande så kan de bli avslag.

Om skulden syns på din uc kommer det inte gå.

Om skulden betalas bort först kommer det gå då?:/

Hade chans hos nystart och sveka ekonomi trots min anmärkning men shit räntan där hög...

Gissar att du även har en anmärkning när Du har en skuld?

Har en anmärkning och skuld 6500kr hos kronofogden... Såg att Lendo även samarbetar med Svea. Har blivit erbjuden hjälp av Svea omstartslån trots skuld hos kronofogden osv men behöver medsökande då. Ville prova Lendo först för o se om man kan få till en bra ränta:/

Med skuldsaldo och anmärkning så är nog tyvärr chansen väldigt liten att någon nappar, även med medsökande.

Om skulden betalas bort först kommer det gå då?:/

Hade chans hos nystart och sveka ekonomi trots min anmärkning men shit räntan där hög...
Får den sekretess så är ju chanserna betydligt större.

Ska eventuellt få hjälp o betala bort skulden idag hos kronofogden. När kan man ansöka via Lendo då? Alltså när tas den bort från Ica??:/

Ska eventuellt få hjälp o betala bort skulden idag hos kronofogden. När kan man ansöka via Lendo då? Alltså när tas den bort från Ica??:/
Va? Du ska betala till kronofogden och då försvinner något från ica?
Kan det där förtydligas?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp