Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur skjuter jag upp utmätningen?

Aningen okunnigt att formulera "du har tio dagar på dig att betala efter det blir det löneutmätning"

Du har åtskilliga alternativ. Att kontakta respektive sökande inom förklaringstiden, bestrida för att köpa tid som TS bevisligen är ute efter, osv.

Allt ska släppas och allt ska gå på utmätning är tanken! Kommer sitta där många år därför vill jag försöka skjuta fram det så gott som möjligt för att hinna spara undan lite! Så det bästa är att skita i breven och vänta tills dom kommer och knackar på eller har jag missuppfattat det?

Aningen okunnigt att formulera "du har tio dagar på dig att betala efter det blir det löneutmätning"

Du har åtskilliga alternativ. Att kontakta respektive sökande inom förklaringstiden, bestrida för att köpa tid som TS bevisligen är ute efter, osv.
Var väl ingen som sa? Sa att betalar man inte inom 10 dagar börjar det kollas på men självklart kan man förhandla så att man betalar lite och dem drar tillbaka

Allt ska släppas och allt ska gå på utmätning är tanken! Kommer sitta där många år därför vill jag försöka skjuta fram det så gott som möjligt för att hinna spara undan lite! Så det bästa är att skita i breven och vänta tills dom kommer och knackar på eller har jag missuppfattat det?
Ja det drar ut på det men kan ju vara så att du har otur att det är mer som ska delges för du bor och att dem då kommer väldigt snabbt med.

Nu kopplar jag inte riktigt. Bor i hyres lägenhet
Säg som mig jag har väntat 2 månader vilket gör att dem kommer snart förmodligen. Har då min granne delgivning som hen inte ha skrivit på så kommer dem knacka på där med när dem varit hos mig även om det bara vänta en vecka sedan dem fick påminnelsen och då ta två flugor i samma smäll

Säg som mig jag har väntat 2 månader vilket gör att dem kommer snart förmodligen. Har då min granne delgivning som hen inte ha skrivit på så kommer dem knacka på där med när dem varit hos mig även om det bara vänta en vecka sedan dem fick påminnelsen och då ta två flugor i samma smäll
Jaha okej. Men då krävs det rejält med otur

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp