Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur mycket skillnad gör förfrågningar?

Jag har 31% i uc, 4 anmärkningar. 2 st som försvinner inom en månad. Jag har 40 förfrågningar. Bra lön. Inge lån.

hur stor skillnad i uc risk blir det när man blir av med några förfrågningar?. Jag blir av med ca 2-5 st varje månad till sommaren. Jag blev nyss av med ett utmätningsförsök.

40 är oerhört mycket, kan man nog slå fast. Ingen kan nog svara exakt men 40 är iaf en "olugn" nivå - och det är väl 20 också, så att säga. 40 eller 30 gör nog ingen stor skillnad, spekulerar jag i.

Okej jag förstår att det är mycket. Finns det något lånebolag som är snällare med förfrågningarna?. Eller är alla på samma linje?

Jag har 31% i uc, 4 anmärkningar. 2 st som försvinner inom en månad. Jag har 40 förfrågningar. Bra lön. Inge lån.

hur stor skillnad i uc risk blir det när man blir av med några förfrågningar?. Jag blir av med ca 2-5 st varje månad till sommaren. Jag blev nyss av med ett utmätningsförsök.

skriver in fel tråd här men fick du på friia med dessa förutsättningar eller var det när du hade bättre? (Såg att du skrivit i den tråden nämligen).

I Corona tider är det nog tokkört att få ett lån med mer än 3-4 förfrågningar i nästan alla case. Skulle nog vänta ut minst 36-37ff innan du ens provar söka.

Min man sökte lån på 300 000, fick erbjudande på 370 000:- genom Advisa. 20 förfrågningar men han har bra lön också. detta var i somras

Min man sökte lån på 300 000, fick erbjudande på 370 000:- genom Advisa. 20 förfrågningar men han har bra lön också. detta var i somras

Det låter helt sjukt. Grattis till honom får jag säga. Speciellt i somras när bankerna var stenhårda. Vilken bank var det? 20 FF borde vara i princip omöjligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp