Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mycket skillnad gör förfrågningar?

Jag hade 40 st för ett par år sen. Mest skillnad gjorde det när jag kom under 10 st.
Har haft 14 ff som mest, har 8 st nu. Förfrågningar gör enormt mycket, sen om man samtidigt har betalningsanmärkningar blir det ju inte samma ”schvung” i betyget om man blir av med några ff. Räknar med att min egen resa från 8 ff till 0 st den 24/8 kommer att göra underverk för mitt uc-score. Får jag 0,5 eller lägre skulle jag bli överlycklig:tummen:

Min man sökte lån på 300 000, fick erbjudande på 370 000:- genom Advisa. 20 förfrågningar men han har bra lön också. detta var i somras

Vad hade din man i riksprognos ? Jag har 7ff och inga anmärkningar men vågar inte chansa än med 14betyg mindre bra

Jag har 3 förfrågningar idag.
En försvann inatt och betyget gick ner 1% så nu ligger jag på bra

Jag är upp över 40% med dryga 20ff (jag vet, välförtjänt betyg). Blev dock lite förvånad när jag tappade en förfrågan häromdan och betyget inte ens rörde sig 0.01.

40 förfrågningar innebär att man nästan söker lån varje vecka. Kan tänka mig att alla varningslampor tänds då

Skulle jag ligga där skulle det rädda mig av all ränta varje månads kamp o betala av allt

Ja tror mitt hösta har varit mellan 15-24%

Chansade i mars och ringde lendify och frågade om att baka in 150k i den befintliga lånet på 140k
Inga problem med det och räntan gick ner från 12 till 8.5 ( forf ingen yay ränta men bättre än inget)

Så mitt betyg har sjunkit pga de

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp