Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur mycket blanco lån kan man ha

Underskottet kan du justera ned genom att begära en omprövning hos Skatteverket. I praktiken innebär det att din slutgiltiga skatt ändras och du får ett belopp att betala tillbaka till Skatteverket. När väl det nya underskottet är synligt hos UC kan du söka lånet du kämpat för - och sen när det (förhoppningsvis) gått igenom kan du begära en ny omprövning och få tillbaka pengarna igen från från Skatteverket. Bökigt, men kan vara värt besväret.

Okej jag får testa när jag kommit ner till 3ff och söka iaf allt det andra är kanon wfter allt slut kuggar jag ändå pga underskott får det bli så kan inte göra mer

Hej,

Mja, vet man vad man gör (och inte är blyg för att lura systemet lite) så kan man få ut bra mycket mer än vad folk tror.
Jag lyckades få ut 1 200 000 som syntes på UC i Blanco och krediter med en årsinkomst på 355.000kr som 28-29 åring.
Det är dock ingenting jag rekommenderar till någon då månadsavgiften fullkomligt åt upp både pengar och livslust.

Är nu nere på drygt 550,000kr med mycket hjälp från familj och önskar att jag aldrig tog ett lån från första början.

Tänk om och tänk 5 gånger till innan ni gör någonting alls.

God fortsättning

Hej,

Mja, vet man vad man gör (och inte är blyg för att lura systemet lite) så kan man få ut bra mycket mer än vad folk tror.
Jag lyckades få ut 1 200 000 som syntes på UC i Blanco och krediter med en årsinkomst på 355.000kr som 28-29 åring.
Det är dock ingenting jag rekommenderar till någon då månadsavgiften fullkomligt åt upp både pengar och livslust.

Är nu nere på drygt 550,000kr med mycket hjälp från familj och önskar att jag aldrig tog ett lån från första början.

Tänk om och tänk 5 gånger till innan ni gör någonting alls.

God fortsättning

Absolut har du rätt , själv tog man små skitlån med massa ränta som blev ett helvete och just pga familj m.m som hjälpt ut detta året har jag möjlighet snart att baka ihop ett lån så jag tar en och betalar av allt skit jag ställt till , sen börja om och betala av den ena som jag tar, och herregud inte den summan du tog som tur mycket mindre än det ska jag försöka få.... god fortsättning

Hej! Kan säga att få blanco om man har lite planering är inte svårt tyvärr.. som 21-åring med inkomst på 400 000 har man lyckats få 1 650 000 miljoner i blanco synlig pp uc, 700 000 till förmånlig ränta på 4-5% ränta resterande 10+... sedan ytterligare säkert några 100 000 utanför UC. Haha bra start på ett underbart liv:))

Helt sjukt hur systemet funkar
Hur lyckas man lura systemet?
Har inga planer för att dra på mej mer skulder än dom få jag har... men intresset hur systemet fallerar på vissa punkter är väldigt intressant

Helt sjukt hur systemet funkar
Hur lyckas man lura systemet?
Har inga planer för att dra på mej mer skulder än dom få jag har... men intresset hur systemet fallerar på vissa punkter är väldigt intressant

Jag har bestämt mig för att inte svara på det i detalj då jag vet att det kan sätta andra i skiten om de gör det själva. Men det handlar för det mesta om veta när du ska göra saker, dvs tidsmässig timing - förstå hur systemet fungerar, samt hur du kan modifiera vissa saker som du skickar in till lånebolagen som kompletteringar. Hoppas det stillade din nyfikenhet något, för mer säger jag tyvärr inte.

Gott nytt år allesamman.

Tänkte på en liten sak nu under kvällen hur mycket blanco lån kan man ha som mest som ensklid person...inget ont menat åt något håll mest nyfiken..
I teorin om jag tex har bra Uc inga anmärkningar å inga förfrågningar men låt oss säga ca 700,000kr i blanco lån kan banker/låne institut bevilja sådan personer
I teorin kan du ha hur mycket blancolån som helst då det inte finns något maxtak i lagen. Jag själv har över 20 miljoner kr i blancolån. Dock har jag mycket mer pengar än så privat vilket gör att banken vågar låna ut till mig.

I teorin kan du ha hur mycket blancolån som helst då det inte finns något maxtak i lagen. Jag själv har över 20 miljoner kr i blancolån. Dock har jag mycket mer pengar än så privat vilket gör att banken vågar låna ut till mig.

Det där får du gärna ta en printscreen på ifrån MinUC :)

Hej! Kan säga att få blanco om man har lite planering är inte svårt tyvärr.. som 21-åring med inkomst på 400 000 har man lyckats få 1 650 000 miljoner i blanco synlig pp uc, 700 000 till förmånlig ränta på 4-5% ränta resterande 10+... sedan ytterligare säkert några 100 000 utanför UC. Haha bra start på ett underbart liv:))

Det var inte illa. Är det Bill Gates vi har på tråden?

Det var inte illa. Är det Bill Gates vi har på tråden?

Haha om det ändå vore det, tyvärr är det spel som är grunden till det, vilket betyder att man gått från ca 3 500 000 miljoner utan skulder som 20 åring, till -2 000 000 i totala skulder som 22 åring :)) ingen vill gates skulle jag vilja påstå

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp