Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur mkt betalnings anmärkningar/krediter hade ni som höjt lån hos cash2you elr cashbuddy? ?

Jag ska prova o ansöka om en höjning på nåt av mina lån hos cash2you elr cashbuddy för att lösa mina 3 avbetalnings planer på 3 jobbiga inkasso skulder.

Har 4 tusen nu på cashbuddy och 10 tusen hos cash2you. När jag sökte hos dom för 1 år sedan hade ja 13 betalnings anmärkningar samt 80 tusen i lån/krediter.

Nu har jag fortfarande 13 betalnings anmärkningar men mina lån o krediter har ja löst mkt av så har ca 20 tusen där..

Hur pass hårda e dom??

Vet inte hur hårda dom är men jag fick nej hos Cashbuddy utan anmärkning eller skuldsaldo. Dock 29 ffr hos UC, kan ha varit det. Hoppas det går vägen för dig!

Men va:( om du varken hade anmärkning elr skuldsaldo hur kan dom då neka????:( De där uc förfrågningar vad innebär de egentligen???:/

Ju flera "UC" förfrågningar som gjorts på 12 mån (1år),ju sämre scoring poäng får man.Deras kreditmall är och kan vara lite luddiga tyvärr.

Fått nej jag med.. Inga betalningsanmärkningar å bra inkomst men antagligen för många förfrågningar.

Men va:( om du varken hade anmärkning elr skuldsaldo hur kan dom då neka????:( De där uc förfrågningar vad innebär de egentligen???:/
Har man för många UC förfrågningar under de senaste 12 månaderna så kan de tydas att man "jagar" lån av banker man ansöker hos, de vet ju inte om det är lån som beviljats eller inte. De reagerar också på om det är många förfrågningar samlat under en kort tid och hur nära in på den ansökan du gör de tidigare förfrågningarna är. Hur många förfrågningar bör man då ha om allt annat är bra för att få beviljat? Vissa banker anser över 10 är för många och andra banker vill att man ska ha under 5 stycken.

Undra hur många förfrågningar jag har....ja vet bara att jag har 13 betalnings anmärkningar samt inget skuldsaldo hos kronofogden..lån/krediter ca 20 tusen. Men ja viste inte att för många uc förfrågningar kunde sabba :/

Vart fasen kollar jag upp hur många uc förfrågningar man har?? Jag kollade gratis på min upplysning elr va de hette i förrgår men där kunde man inte se hur många uc förfrågningar man hade :(

Det är e betal tjänster :/ försökte betala me kortet men de gick inte.... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp