Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur mkt betalnings anmärkningar/krediter hade ni som höjt lån hos cash2you elr cashbuddy? ?

Hade en slant kvar me när ja knappa in kort numret så stod de tekniskt fel elr nå sånt....får ringa dit inorn o höra...skulle va intressant o se hur många uc förfrågningar man har :( känns som de är endel........

Tussan, det är inte hopplöst ännu (märker hur du skriver att du tror det).

Jag ser att någon nämnde 5-10 förfrågningar - och det stämmer att några banker reagerar på det, men långt ifrån alla.

Den gräns där du får tvärnej från allt & alla ligger på cirka 20+.
Med några detaljer som är avvikande, du kan exempelvis inte ha 15 förfrågningar under juni månad och hoppas på att du får beviljat nu i Juli.
Men har du under 20 och något utspritt så bör en upphöjning gå igenom.

Jag höjde hos cash2you med 19 förfrågningar förra året, dock inga bet.anm.

Jag lyckades kolla mitt kredit betyg på uc men de stod inget om hur många förfrågningar :( bara betalnings anmärkningar...

Vet inte vad cash2you elr cashbuddy går på om de e hyr många förfrågningar man har elr krediter:/

Tussan, det är inte hopplöst ännu (märker hur du skriver att du tror det).

Jag ser att någon nämnde 5-10 förfrågningar - och det stämmer att några banker reagerar på det, men långt ifrån alla.

Den gräns där du får tvärnej från allt & alla ligger på cirka 20+.
Med några detaljer som är avvikande, du kan exempelvis inte ha 15 förfrågningar under juni månad och hoppas på att du får beviljat nu i Juli.
Men har du under 20 och något utspritt så bör en upphöjning gå igenom.

Jag höjde hos cash2you med 19 förfrågningar förra året, dock inga bet.anm.

Jag lyckades kolla mitt kredit betyg på uc men de stod inget om hur många förfrågningar :( bara betalnings anmärkningar...

Vet inte vad cash2you elr cashbuddy går på om de e hyr många förfrågningar man har elr krediter:/
Om du går in på Min UC och sedan Min Upplysning klicka på Skriv Ut så får du allt i helbild scrolla sedan ner till Senaste frågor hos UC och där finns dina förfrågningar under den senaste 12 månaderna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp