Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur man ska gå vidare?

...att sitta på ett anonymt forum och gratis lägga ner tiden att skriva utförliga inlägg - ofta komplexa inlägg skrivna under väldigt långa stunder är exceptionellt hedrande. Man har ett enda incitament och det är att hjälpa andra medmänniskor. Det är verkligen otroligt fint och vackert. I synnerhet när man inte jagar likes eller mängden inlägg utan enbart gör det för att vara snäll. Det är någon som värmer den här mannens gamla hjärta. Alla behöver en lånautanpapper i sitt liv!
Så fint skrivet !❤️ Håller med om helt o hållet ! ❤️

Tack! Så tänkte jag, att man inte skriver romaner som Jolie nämnde, och då räcker det att vara tydligt och konkret under rubrik12 som står för ”Bakgrund”.
Skuldrådgivare har fyllt i under rubrik 12 kort sammanfattning med hänvisning se billaga dvs personligt brev.
Det var några A4 papper faktiskt och jag tänkte att skuldrådgivare ska ändra något men hxn tyckte det var så bra skrivet med all info och ville inte göra några alls ändringar så inte fel skriva kanske mer än en A4 om man känner för det dvs man ska inte vara rädd att skriva.

Senast ändrad:
Efter så mycket kamp fick vi andra chans som vi är oerhört tacksama för!
Vi fick inledande skuldsanering.
Vet att det är en bit på väg dit kvar men jag är tacksam att vi fick den möjlighet!
Mycket bra handläggare som vi fick som lagt ton att personligt brev var viktigt del av bedömning så vi fick inte så många frågor dvs det blev kort samtal.

Jag&Vi måste tacka en medlem här som gav oss otrolig bra stöd från dag 1 , STORT TACK till @LånaUtanPapper ! Utan Dig skulle vi inte varit här! ⭐️

Tack också till @Månny för stöd och pepande ! Det behövdes! :)

Tack till alla andra som har hjälpt och lycka till , man ska aldrig ge upp!

Fick ni båda inledande idag?

Stort grattis!

Vet att det är en bit på väg dit kvar men jag är tacksam att vi fick den möjlighet!
Mycket bra handläggare som vi fick som lagt ton att personligt brev var viktigt del av bedömning så vi fick inte så många frågor dvs det blev kort samtal.

Jag&Vi måste tacka en medlem här som gav oss otrolig bra stöd från dag 1 , STORT TACK till @LånaUtanPapper ! Utan Dig skulle vi inte varit här! ⭐️

Stort Grattis ett steg mot rätt riktning ❤️

Hur mycket ska ni betala på skuldsaneringen per månad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp