Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur man ska gå vidare?

Många mailar in ett personligt brev efter ansökan är registrerad och du har ett referensnr.
Jag själv valde att inte skriva nåt personligt brev utan tog med allt i samtalet med dom.
Brev eller icke brev verkar vara en vattendelare här på forumet.
Tack! Så tänkte jag, att man inte skriver romaner som Jolie nämnde, och då räcker det att vara tydligt och konkret under rubrik12 som står för ”Bakgrund”.

Senast ändrad:
Tack! Så tänkte jag, att man inte skriver romaner som Jolie nämnde, och då räcker det att vara tydligt och konkret under rubrik12 som står för ”Bakgrund”.
Yes , få se om brevet ska skickas direkt eller efter ansökan , ska kolla med skuldrådgivare.

Liten uppdatering.

Skuldrådgivare har bedömt att skicka ansökan för skuldsanering för båda så hxn gjorde det idag.
Det känns lättnad oavsett svaret.
Vi betalar allt i januari sen från februari släpper vi alla lån då det finns ingen annan väg för oss.

Stort TACK till @LånaUtanPapper som hjälpte oss genom hela vägen och stötat enormt!
Det betyder väldigt mycket i såna svåra tider!
Återigen TACK! ⭐️

Tack till alla andra som har hjälpt med tips och råd!

Liten uppdatering.

Skuldrådgivare har bedömt att skicka ansökan för skuldsanering för båda så hxn gjorde det idag.
Vi betalar allt i januari sen från februari släpper vi alla lån då det finns ingen annan väg för oss.

Stort TACK till @LånaUtanPapper som hjälpte oss genom hela vägen och stötat enormt!
Återigen TACK! ⭐️

Jag önskar dig verkligen lycka till!! Hoppas att allting går vägen.
En stjärna till @LånaUtanPapper för att han alltid är så hjälpsam.

Jag önskar dig verkligen lycka till!! Hoppas att allting går vägen.
En stjärna till @LånaUtanPapper för att han alltid är så hjälpsam.
Tack så mycket @Terry_ !
Jätteglad för din skull också!

Hundra stjärnor till @LånaUtanPapper för all hjälp och tålamod och tydliga svar och bra förklaringar för lilla minsta fråga ! ⭐️
Alltid god ton oavsett kanske upprepade frågor från min sida ! :)
Kan säga att jag har aldrig träffat en sån hjälpsam person i mitt liv!
Oavsett hur det blir om vi få gå igenom sanering eller inte tacksam för allt.

Tack så mycket @Terry_ !

Hundra stjärnor till @LånaUtanPapper för all hjälp och tålamod och tydliga svar och bra förklaringar för lilla minsta fråga ! ⭐️
Lycka till. Håller tummarna.

Liten uppdatering.

Återigen TACK! ⭐️

Tack så mycket @Terry_ !

Håller verkligen med ! Sååå hjälpsam och stöttande @LånaUtanPapper . Hjälper mej också otroligt mycket.

...att sitta på ett anonymt forum och gratis lägga ner tiden att skriva utförliga inlägg - ofta komplexa inlägg skrivna under väldigt långa stunder är exceptionellt hedrande. Man har ett enda incitament och det är att hjälpa andra medmänniskor. Det är verkligen otroligt fint och vackert. I synnerhet när man inte jagar likes eller mängden inlägg utan enbart gör det för att vara snäll. Det är någon som värmer den här mannens gamla hjärta. Alla behöver en lånautanpapper i sitt liv!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp