Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mår ni?

Jag vet det innerst inne men idag var jag så låg att jag för en mikrosekund tänkte på att hoppa ner på spåret. Det skrämde mig också.
Jag var ju en hårsmån från att hoppa framför tåget i april förra året. Hade inte resecentrumvärdarna kommit o frågat vad jag gjorde den dagen.. jag var så nära den dagen, ett tåg tuta på mig för jag stod o var beredd. Jag är glad att jag inte hoppade men ibland önskar jag ändå att jag gjort det, jag tåg tåget till min son inställlet till slut.
Jag gick en kurs för att dämpa dödsångesten, gick igenom alla steg.. livet är en gåva och försök njuta av den. En liten bit av den även om de är svårt. Kramar

Åh fy @Nystart ❤️ Är så ledsen att höra det. Både för mig och dig. Sjukt hur detta system kan pulverisera en mentalt. Just nu har jag svårt att sköta jobbet pga situationen och har svårt att hantera situationen pga mycket på jobbet. Hjärnan går sönder snart.

Jag vet inte om de är abstinens ..men vet att ja förträngt depprision med spel .och nu när ja vet att ja inte kan spela mer. .kommer depression fram och jag gråter hela tiden för ingenting. .

Jag vet inte om de är abstinens ..men vet att ja förträngt depprision med spel .och nu när ja vet att ja inte kan spela mer. .kommer depression fram och jag gråter hela tiden för ingenting. .

Det är nog helt normalt i din situation. Det är inte så dyrt att gå till kurator eller psykolog via vårdcentralen.

Kurator var dålig. .funderar på antidepressiva. Måste ta det för mina panikattacker. .gråtacker på jobb inte håller mer...enda sättet för att stänga av allt o leva ett normalt liv

Sömnlös natt. Bara problem och inga lösningar. Ligger konstant ca 50 000 kr back. Det är så lite pengar i sammanhanget men ändå så mycket när man inget har. Idag skulle jag kunna börja gråta vilken sekund som helst, vet inte hur jag ska klara jobbet eller resten av månaden. Har knappt matpengar eller livslust.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp