Tror Ingen av dessa beviljar lån med betalningsanmärkningar om man läser här på forumet i olika trådar. Trots att de påstår sig göra det.Som rubriken lyder
Är detta ens möjligt? Det känns konstigt. De får inte ens enligt FI bevilja krediter utan att göra en upplysning som visar att man inte är överskuldsatt..Jag hade över 10 färska + nyss avslutad löneutmätning.................
Tror Ingen av dessa beviljar lån med betalningsanmärkningar om man läser här på forumet i olika trådar. Trots att de påstår sig göra det.
Helt otroligt!! Men inte gör cashbuddy och cash2you så?Jag hade 11 betalningsanmärkningar samt att vivus hade skickat mej te kronofogden 2 gånger men fick då avbetalningsplan..har aldrig haft utmätnung...ändå fick ha låna av dom igen...de va iof ett tag sen. Men ville bara kolla om fler hade råkat ut för samma:/
Det är ju verkligen märkligt att dessa fortsätter låna ut,då är dom verkligen glada för dyra räntor och andra avgifter.Jag hade 11 betalningsanmärkningar samt att vivus hade skickat mej te kronofogden 2 gånger men fick då avbetalningsplan..har aldrig haft utmätnung...ändå fick ha låna av dom igen...de va iof ett tag sen. Men ville bara kolla om fler hade råkat ut för samma:/
såhär i efterhand kansle de va fel att ja utökade mitt lån men hade ja inte gjort de så hade jag hamnat hos kronofogden o dragit på mig mer skit