Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur många betalningsanmärkningar hade ni som ansökte hos vivus,onea,cashbuddy/cash2you?

Jag hade över 10 färska + nyss avslutad löneutmätning.................

Tror Ingen av dessa beviljar lån med betalningsanmärkningar om man läser här på forumet i olika trådar. Trots att de påstår sig göra det.

Jag hade 11 betalningsanmärkningar samt att vivus hade skickat mej te kronofogden 2 gånger men fick då avbetalningsplan..har aldrig haft utmätnung...ändå fick ha låna av dom igen...de va iof ett tag sen. Men ville bara kolla om fler hade råkat ut för samma:/

Jag hade 11 betalningsanmärkningar samt att vivus hade skickat mej te kronofogden 2 gånger men fick då avbetalningsplan..har aldrig haft utmätnung...ändå fick ha låna av dom igen...de va iof ett tag sen. Men ville bara kolla om fler hade råkat ut för samma:/
Helt otroligt!! Men inte gör cashbuddy och cash2you så?

Det är ju verkligen märkligt att dessa fortsätter låna ut,då är dom verkligen glada för dyra räntor och andra avgifter.

Cash2you fick ja utöka mitt lån för 2 månader sen med 8 tusen kr...hade då 15 betalnings anmärkningar sen förut men inget skuldsaldo hos kronofogden... ändå godkände dom min utökning av lånet vilket kunde göra att ja kunde betala bort 2 dyra avbetalningsplaner o minska kostnaderna..betalar 450kr ca te cash2you nu varje månad o planen är till sommaren att lösa hela lånet...

Men de e förjäkligt att dom lånar ut så lätt egentligen :( såhär i efterhand kansle de va fel att ja utökade mitt lån men hade ja inte gjort de så hade jag hamnat hos kronofogden o dragit på mig mer skit :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp