Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur lär man sig leva under tiden man har skulder?

Tack! Känns hopplöst med så höga inkassokostnader men det positiva är att nästa månad är det 1 år sedan jag tog ett sms lån, ViaConto som nu ligger hos Gothia.
Det märks när man slutar ta snabblån
.
Du är jätteduktig :folded:
Bra jobbat vännen <3<3

Haft ett mediokert födelsedagsfirande. Noll kronor kvar på kontot. Köpte ägg, grädde och saft för de sista kronorna så jag kunde baka till födelsedagsbarnet. Inga gäster pga Corona. Inga paket pga det vi har beställt (som han var med och valde själv) inte har hunnit fram med posten. Hjärtat blöder lite för åttaåringen.
Har själv en 8 åring så jag förstår vad du menar...det är så stort att fylla År i den åldern, det räknas ju dagar fram till födelsedagen så visst måste det kännas i ditt hjärta! Jag hjälper gärna med en slant, skicka pm<3

Har själv en 8 åring så jag förstår vad du menar...det är så stort att fylla År i den åldern, det räknas ju dagar fram till födelsedagen så visst måste det kännas i ditt hjärta! Jag hjälper gärna med en slant, skicka pm<3
Underbart. ❤️

Så fina ni är mot varandra. Alla kämpar vi med ekonomin hade jag haft några pengar hade jag hjälpt men har själv noll. Försöker kämpa för att sälja saker fråga vänner osv men de är svåra tider. Ni är änglar ❤️

Eller så kan jag skicka ett litet paket från min 8 - åring till din?! En lite försenad present men oj vad kul det är att få post i den åldern <3

Jag ser att flera har erbjudit sig att hjälpa och jag tackar för det. Men det var inte min mening och dagen är över nu. Han kommer att firas stort vid annat tillfälle och det värsta var ju att hans present inte hann fram, den har han ju gått och väntat på.

I lite dilemma Behålla sitt jobb som man trivs hyfsat med men budgeten är så skral så de verkar ännu ett år inte kunna höja lönen något särskilt. Eller byta jobb för att få lite mer i lön?

I lite dilemma Behålla sitt jobb som man trivs hyfsat med men budgeten är så skral så de verkar ännu ett år inte kunna höja lönen något särskilt. Eller byta jobb för att få lite mer i lön?

Finns inte möjlighet att jobba extra och behålla ditt nuvarande jobb? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp