- Meddelanden
- 629
- Mottagna reaktioner
- 484
- Poäng
- 527
Kul med lite humor i trådarna
Har inte lånat till investeringar än men kommer att göra det när det kommer rätt tillfälle.Har redan amorterat lånet på 90k(20 kvar).Det finns inte orimlighet om man får tillräckligt bra avkastning för sina investeringar men räntan för lånade pengar måste vara lågt om man ska lyckas.
Tack vore bra(kortsiktiga) placeringar är jag fri från KF.Så vad andra gör bryr jag mig inte.
Alla är vi vuxna här och det är lite löjligt att man får råd typ avråder starkt.Tack för omtanke men jag är tillräckligt gammalt att ta mina egna beslut.Gör inte det själv och problemet är utraderat eller hur?
Återkommer när jag belönar mig att investera i det som jag tror på men inte med namnet på aktie.Kan ge eventuellt köp kurs för att lättare summera resultatet när jag dra mig ur.
Nästan 9 % avkastning under 20 års tid, då är man proffs.Gör så. Det var ju någon som skrev på samma tema för ett par år sedan. Han lånade pengar och investerade sedan med belåning i något som inte gick så bra. Minns inte hur mycket lånen var på, men över 500000 utöver det som typ avanza hade gett kredit på. Varenda krona och mer därtill försvann i ett nafs och då ville han genast ha skuldsanering, för det där kunde han då inte betala.

Nästan 9 % avkastning under 20 års tid, då är man proffs.
Undrar vad han får för ränta på blancolånet till investeringen....
![]()
Proffs nja…men dom som är aktiva placerare på börs snacket vet vem jag är och det ligger lite information under mitt nick med värde utveckligen sedan år 1999. Blanco lånet blir aktuellt troligtvis i maj månad nästa.Nån annan fråga?Nästan 9 % avkastning under 20 års tid, då är man proffs.
Undrar vad han får för ränta på blancolånet till investeringen....
![]()
Om du nu är så himla duktig och tjänat så mycket hur hamnade du hos KFM då ?Proffs nja…men dom som är aktiva placerare på börs snacket vet vem jag är och det ligger lite information under mitt nick med värde utveckligen sedan år 1999. Blanco lånet blir aktuellt troligtvis i maj månad nästa.Nån annan fråga?
Jag är inte duktig och sa inte att jag tjänar pengarna.Ja sa ju att jag har den avkastningen…inget mer!!!Om du nu är så himla duktig och tjänat så mycket hur hamnade du hos KFM då ?