Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hur länge tar det till att man kan låna igen efter lönutmätning

Hej, så jag var på lönutmätning på kronofogden ( 230k på 15 olika lån ), fick hjälp av en bekant och betalat bort det för hen vill att jag ska vara fri från kronofogden så fort som möjligt. Häls om det går så vill jag tar lån och betala tillbaka till bekanten så hen får pengarna.

Hej, så jag var på lönutmätning på kronofogden ( 230k på 15 olika lån ), fick hjälp av en bekant och betalat bort det för hen vill att jag ska vara fri från kronofogden så fort som möjligt. Häls om det går så vill jag tar lån och betala tillbaka till bekanten så hen får pengarna.
Lär nog ta ett tag, åtminstone om du vill betala en skälig ränta.
Anmärkningar försvinner efter 3 år.

Jag var fri från KF i maj förra året.Efter sju månader fick jag lån från Remember 90k plus kredit kort på 10k.

Man kan utöka deras lån efter fyra månader.Ansökte idag faktisk om utökningen mest för skoj skull för att se räntan och hur mycket ma kan utöka.Efter en kvart fick jag erbjudande att utöka till 250k men kommer inte att acceptera detta pga för högt ränta(15%).

Ett gott råd: sluta låna.

Bra råd om man ska låna till spel eller att konsumera men om man kan investera deg till avkastningen som slår ”räntan” då är det en annan femma tycker jag.

Det halvgränsar till spel, det finns ju inga garanterade avkastningar eller uppgångar

Det halvgränsar till spel, det finns ju inga garanterade avkastningar eller uppgångar
Det skulle inte bli roligt om det finns garanterade avkastningar.Har genomsnitt avkastning dom senaste 20 år som ligger på nästan 9%.Ligger helt och hålet i ränte fonderna sedan första september i fjol.Snart dags att slänga in ”degen” igen.En aktie ser väldigt intressant ut för tillfälle som fick stryk den senaste tiden och förväntar mig en ordentligt uppgång.Kan tillägga att den har lång namn och den börjar med bokstav S och fortsätter på bokstav S….

Det skulle inte bli roligt om det finns garanterade avkastningar.Har genomsnitt avkastning dom senaste 20 år som ligger på nästan 9%.Ligger helt och hålet i ränte fonderna sedan första september i fjol.Snart dags att slänga in ”degen” igen.En aktie ser väldigt intressant ut för tillfälle som fick stryk den senaste tiden och förväntar mig en ordentligt uppgång.Kan tillägga att den har lång namn och den börjar med bokstav S och fortsätter på bokstav S….
Scandinavian Airlines System...?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp