Tycker det är lite dåligt, det påverkar mig inte direkt men ett föreläggande som INTE blev ett utslag tycker jag personligen borde gallras bort efter tre år?
Bra och tydlig info.
Det är nog lite beroende på bransch/verksamhet. Vi får t.e.x. inte spara ett försäkringsbrev eller försäkringsärende mer än två år. Vissa branschkollegor har tolkat lagstiftningen annorlunda och sparar upp till tio år.
Stort spelrum.
Jag tror att det endast är du och kfm som kan se dessa uppgifter de är inte tillgängliga för någon annan.
Tycker det är lite dåligt, det påverkar mig inte direkt men ett föreläggande som INTE blev ett utslag tycker jag personligen borde gallras bort efter tre år?
Vissa långivare kollar föreläggandne hos Kfm. Minns att två nekade pga för många förelägganden längre bak i tiden, hade inga vid tidpunkten för ansökan.
Har svårt att se att det skulle vara särskilt vanligt. Gemene man vs folk som har hyggliga kunskaper på Lånforum.Det stämmer, dels kan ju långivare kolla men även allmänt intresserade kanske arbetsgivare och dylikt.