Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan folk jobba för Sms-lån?

Hur kan folk ha mage att jobba för smslån företag?
Haha hur hittar man ens jobb hos företag som t.ex. Ferratum, Viaconto osv.
Kommer aldrig förstå folk som tycker det är moraliskt rätt att jobba hos ett smslån företag

Hur kan folk ha mage att jobba för smslån företag?
Haha hur hittar man ens jobb hos företag som t.ex. Ferratum, Viaconto osv.
Kommer aldrig förstå folk som tycker det är moraliskt rätt att jobba hos ett smslån företag

Är ägarna, som bör ha riktigt dålig moral

Många som jag haft kontakt med på Sms bolagen har visat stor medmänsklighet och ändå försökt hjälpa till.
Sedan finns det dem som gjort raka motsatsen.

Ibland tar man det jobb som erbjuds.

Hur kan man jobba för ett spelbolag? Tobaksbolag eller att jobba med spritförsäljning? Bolagen finns till för att det finns ett behov på marknaden som därav behöver fyllas. Jag vet inte hur den enskilde anställde tänker men sannolikt är det för att denne tar det jobb som erbjuds.

För mig är det faktiskt ingen större skillnad att jobba för sms-lånebolag, spelbolag eller som parkeringsvakt.

Sorry om jag trampar på någons tår nu. Men typ samma. Det är ett jobb och marknaden/behovet finns.

Parkeringsvakt lappade min bil idag, 400 spänn. Min personlighet, eller kanske det är min uppfostran, ledde ilskan mot mig själv. Men ok, jag tänkte också någon minut att "fy fan vilket jävla elakt jobb det är".

Fick en parkeringsbot från Malmö för tre år sedan. Jag har aldrig varit i Malmö, på någon Snödroppegata eller vad det nu hette. Att bestrida det var jobbigare än att betala 350 spänn. Varken jag eller bilen hade lämnat Gävleborgs län på flera månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp