Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan folk jobba för Sms-lån?

Bilagor

• 5BEA1080-30A4-40B0-A164-CE002F0F37D2.png
    5BEA1080-30A4-40B0-A164-CE002F0F37D2.png
    2 MB · Visningar: 22
Parkeringsvakt lappade min bil idag, 400 spänn. Min personlighet, eller kanske det är min uppfostran, ledde ilskan mot mig själv. Men ok, jag tänkte också någon minut att "fy fan vilket jävla elakt jobb det är".

Fick en parkeringsbot från Malmö för tre år sedan. Jag har aldrig varit i Malmö, på någon Snödroppegata eller vad det nu hette. Att bestrida det var jobbigare än att betala 350 spänn. Varken jag eller bilen hade lämnat Gävleborgs län på flera månader.
Inte roligt att få en bot, men tänk hur det hade sett ut utan en enda parkeringsvakt, totalt kaos. Jag bor i centrala Göteborg och där är det parkeringsvakter i varenda hörn. Jag brukar hälsa på dem då det är samma personer som patrullerar och försöker att vara trevlig, de vet också vilket bil jag har och att jag bara står och lastar ur där det är parkeringsförbud. De kommer ofta fram och vill bara prata och jag undviker böter.

Tror inte folk här det som målsättning att jobba på smslåneföretag man jobbar där det finns jobb helt enkelt och få in hyfsat bra med pengar. Jag hade lätt valt att jobba på sådant företag om det inneburit mer pengar för mig över det jobb jag har nu där jag sliter ut min kropp och får väldigt dåligt betalt. Jag hade dock vägrat arbeta på ett företag som ringer runt och lurar på folk abonnemang och liknande det tycker jag är fruktansvärt fult. Har blivit utsatt för det själv när någon ringde mig vid 6 tiden på morgonen efter att jag jobbat natt och jag svarade I SÖMNEN! Ett utdraget "Mmmmmmmm" kommer man långt med

Hur kan man jobba som kronofogde? Delgivningsman? Försvarsadvokat? Slaktare? Dansbandsmusiker?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp