Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur hamnade ni hos KF/Lånefällan?

Hej allihopa, är ny här på forumet men har läst en del trådar och sett att en del har problem med spel osv.
Vore intressant att veta hur ni andra hamnat i problem tack vare lån och andra omständigheter!

Hej allihopa, är ny här på forumet men har läst en del trådar och sett att en del har problem med spel osv.
Vore intressant att veta hur ni andra hamnat i problem tack vare lån och andra omständigheter!
Via spelmissbruk

Sökte jobb där? Sen vet jag inte riktigt om lånefälla, men det är nog mest bilar som kostat massa pengar för mig historiskt.

För min del genom dåliga beslut , men jag har inte haft något som gått till utslag ännu , men en massa på inkasso
Men jobbar stenhårt på att komma bort från detta hur svårt det än är

För min del genom dåliga beslut , men jag har inte haft något som gått till utslag ännu , men en massa på inkasso
Men jobbar stenhårt på att komma bort från detta hur svårt det än är
Bra jobbat tröttmössa vet hur jobbigt det är så kämpa på.

Min son dog sen gick det bara utför. Depression >arbetslös > hemlös. Efter man träffade botten kunde det bara gå uppåt; korttidsboende och hittade medicin så jag kunde sova och må bättre. Kom igång med jobb och är nu 2 veckor ifrån att vara av med skulden till KFM...

men så bra jobbat Tom tom! kan inte föreställa mig miste mina barn !
Hoppas hoppas du får ett fint liv igen nu/Kram

Jag glädjs åt att du är på väg att bli fri och få möjlighet till att hitta lite ljus i livet igen och orka hantera allt du gått igenom. Känner mig ödmjuk inför hur olika våra livslotter är.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp