Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur får ni det att gå ihop ekonomiskt

men shit då är de många såna kvitton man kommer få skriva på allt eftersom då eller om man ha fler skulder? Jösses. Jätte mycket å hålla reda på ju. Jag kommer gå under snart
Fyra brev per skuld ca. Jag hade 29 skulder.
Lådan fylldes på kan man säga.

hur många år hade ni utmätning? Hur många gånger behövde ni söka skuldsanering?
Kommer inte ihåg hur länge, men ett par år. Behövde bara söka en gång men fick överklaga avslag och fick borgenärer som satte sig emot så det tog ett tag.

Sorry att jag frågar, men Du har rätt länge åberopat försörjning av Ditt vuxna barn - varför arbetar hen inte om man får fråga?! :)
Ja suck! Han hoppade av en utbildning och är sjukskriven pga depression. Har hamnat emellan stolarna. Är arbetslös men har ingen ersättning och är inte i skick att stå till arbetsmarknadens förfogande och kan inte få sjukpenning för han har ingen SGI.

Ja suck! Han hoppade av en utbildning och är sjukskriven pga depression. Har hamnat emellan stolarna. Är arbetslös men har ingen ersättning och är inte i skick att stå till arbetsmarknadens förfogande och kan inte få sjukpenning för han har ingen SGI.
Sorgligt värre.... :(

Kommer inte ihåg hur länge, men ett par år. Behövde bara söka en gång men fick överklaga avslag och fick borgenärer som satte sig emot så det tog ett tag.[/QUOTE

varför satte dom emot sig? Och vad hade du för svar på tal till dom.

Fyra brev per skuld ca. Jag hade 29 skulder.
Lådan fylldes på kan man säga.

va fyra brev man ska skriva på per skuld? Då kommer man ju inte göra annat än å skriva på dom där pappren. Då förstår jag att de är lätt hänt att kfm dyker upp hos en å vill att man skriver på.

va fyra brev man ska skriva på per skuld? Då kommer man ju inte göra annat än å skriva på dom där pappren. Då förstår jag att de är lätt hänt att kfm dyker upp hos en å vill att man skriver på.
Nej, första dvs delgivning skrivs på inte dom andra.
Sen kommer utslag därefter skuld att betala och ibland att någon köpt upp skulden eller återkallat den.

Nej, första dvs delgivning skrivs på inte dom andra.
Sen kommer utslag därefter skuld att betala och ibland att någon köpt upp skulden eller återkallat den.

okej, då tror jag att jag fattar, skulderna kommer ju komma in allt eftersom å så fort en skuld kommit in så ska man ha skrivit på att man mottagit det, sen fortsätter man så tills man vet att alla är hos kfm?

okej, då tror jag att jag fattar, skulderna kommer ju komma in allt eftersom å så fort en skuld kommit in så ska man ha skrivit på att man mottagit det, sen fortsätter man så tills man vet att alla är hos kfm?
Precis. Jag skickade alltid delgivningskvittona med vändande post. Kändes skönast så och det gav bra koll så att man inte missade något.

Någon som vet, när jag va hos min skuldrådgivare så skulle jag ta fram till nästa gång när lånen uppkom, men vissa lån ha man ju höjt men är den från första startdatum man anser att skulden uppkom eller ska man ta de senaste? Jag skulle fan behöva nån som hjälpte mig i detta men har ingen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp