Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hopplöst! Lendo får inga erbjudanden

ah så nedstämd här, brände 2 ff idag(lendo och nordea)
inga erbjudanden, då fortsätter jag kriga med livets onda spiral
antar att blir avslag på nordea med
panikångest deluxe
ska ringa uc centralen på måndag för att få klarhet om varför blev det inget alls...

hur länge ska jag vänta ut för att prova igen, har en uc som går ut 1/12 och den andra 8/6-25 :-(

panikångest deluxe
ska ringa uc centralen på måndag för att få klarhet om varför blev det inget alls...

hur länge ska jag vänta ut för att prova igen, har en uc som går ut 1/12 och den andra 8/6-25 :-(
Din kalp måste gå ihop så försök hitta billigare boende eller öka inkomst, för hänger inte på ff när du är ensamstående med barn och den inkomsten, tyvärr :axelryck:

panikångest deluxe

Att ringa UC kommer inte hjälpa dig ngt är inte dem som lånar ut pengar ju. Dem kommer bara säga att dem inte kan hjälpa dig och att du får prata med bankerna.
Ringer du bankerna däremot så kanske någon ge dig ett svar men förmodligen blir det standard "kalkylen går inte ihop"

ja varenda gång
bara banky erbjöd skitlån med säkerhet i form av medlåntagare
Ok, men tyvärr är det nog så att inkomsten är för låg i förhållande till dina utgifter, som flertalet redan har påvisat i tråden.

Tråkigt att ansökningen blev som den blev.
Om du vill ha bättre hjälp så kan du sammanställa dina totala utgifter här. Nordea är nog ett smart val att behålla pga det är rak amortering? Du behöver amortera extra i månaden eller hitta ett mindre lån? Sen kan du alltid kontakta Nordea och boka ett fysiskt möte. Blir du nekad så kanske ni kan lägga upp en plan längre fram vad du behöver göra för att höja ditt befintliga lån?

Tror inte det hänger på dina 2 ff. Det är inkomsten i kombination med att du har barn. Då går inte KALP ihop.
Jobbar du heltid? Kan du jobba extra när din son är hos pappan?
Ligger du back varje månad?

Tror inte det hänger på dina 2 ff. Det är inkomsten i kombination med att du har barn. Då går inte KALP ihop.
Jobbar du heltid? Kan du jobba extra när din son är hos pappan?
Ligger du back varje månad?
han är hos pappan bara 5 timmar till helgen och några timmar när jag jobbar
undrar om de hängde på förlorat körkort (alltså borttappat) den är registrerad på uc med
jag ligger nog bak typ hela tiden ändå:(

han är hos pappan bara 5 timmar till helgen och några timmar när jag jobbar
undrar om de hängde på förlorat körkort (alltså borttappat) den är registrerad på uc med
jag ligger nog bak typ hela tiden ändå:(
Förlorat körkort? Hur syns det på Uc?
Hur mkt ligger du back varje månad?
Går det inte att pappan tar mer ansvar?

Förlorat körkort? Hur syns det på Uc?
Hur mkt ligger du back varje månad?
Går det inte att pappan tar mer ansvar?
ja jag spärrade den efter jag tappade det skaffade nytt och det registrerades på uc som förlorat körkort i april
jag klarar mig knappt till barnbidraget:/sen kommer lönen 27e
pappan kan inte det:(

ja jag spärrade den efter jag tappade det skaffade nytt och det registrerades på uc som förlorat körkort i april
jag klarar mig knappt till barnbidraget:/sen kommer lönen 27e
pappan kan inte det:(
Hjälper pappan dig ekonomiskt om det är du som har sonen på heltid? Betalar han underhåll? Betalar han för vinterkläder och annat som sonen behöver?
Kanske dags att ta ett snack med pappan att du går på knäna och behöver all hjälp du kan få.
Det kan vara så att det finns fullt rimliga förklaringar till varför pappan inte har sonen mer hos sig och att han inte stöttar ekonomiskt men eftersom det inte framgår så därför frågar jag. Inte meningen att ifrågasätta eller sätta mer press på dig.
Men är man i din sits så behöver man vända på precis alla stenar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp