Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hopplöst! Lendo får inga erbjudanden

inget svar från nordea, är det värt ringa collector och fråga om de kan hjälpa?
Tack @Lasseman för tipset om körkort,jag beställde hävning blanketten
uc sa att det kunde ha blivit problemet för många långivare eftersom det var "online" ansökan :(
ah ja nordea ger väl inget antar jag...

inget svar från nordea, är det värt ringa collector och fråga om de kan hjälpa?
Tack @Lasseman för tipset om körkort,jag beställde hävning blanketten
uc sa att det kunde ha blivit problemet för många långivare eftersom det var "online" ansökan :(
ah ja nordea ger väl inget antar jag...
Har du ringt Nordea? Ring Collector också och fråga om de fick ta del av din ansökan via Lendo.

Har du ringt Nordea? Ring Collector också och fråga om de fick ta del av din ansökan via Lendo.
nej är så nervös att ringa
det stod på hemsidan det tar 1-3 dagar
jag vill ju lösa mitt lån hos dem också med nya lånet om jag får godkänt,har fortfarande "bra" värdighet 3,1% men två färska ff(lendo och nordea)
Någon som fått hjälp av collector trots inga erbjudanden på lendo?

nej är så nervös att ringa
det stod på hemsidan det tar 1-3 dagar
jag vill ju lösa mitt lån hos dem också med nya lånet om jag får godkänt,har fortfarande "bra" värdighet 3,1% men två färska ff(lendo och nordea)
Någon som fått hjälp av collector trots inga erbjudanden på lendo?
1. Ring Nordea idag. Du verkar vara extremt angelägen om att lösa din situation då är det inte läge att vara nervös. Ett samtal bort som kan förändra mycket.
2. Kan inte Nordea hjälpa dig så ring Collector och fråga om de fick ta del av din ansökan hos Lendo. Du kan bolla med en handläggare och gå igenom dina förutsättningar + kontohistorik och ge dig ett preliminärt svar innan de tar en upplysning.

1. Ring Nordea idag. Du verkar vara extremt angelägen om att lösa din situation då är det inte läge att vara nervös. Ett samtal bort som kan förändra mycket.
2. Kan inte Nordea hjälpa dig så ring Collector och fråga om de fick ta del av din ansökan hos Lendo. Du kan bolla med en handläggare och gå igenom dina förutsättningar + kontohistorik och ge dig ett preliminärt svar innan de tar en upplysning.
Nordea bad mig att vänta eftersom de hanterar ansökningarna manuellt på låneavdelning.
jag såg att collector har kollat ansökan grån lendo..ska ringa nu.

Nordea bad mig att vänta eftersom de hanterar ansökningarna manuellt på låneavdelning.
jag såg att collector har kollat ansökan grån lendo..ska ringa nu.
collector så att det var id handlingar som hade spärrat som satte stopp,jag är på g och ska ta bort det
de bad mig att prova igen om en vecka när det är borta??:( kan de verkligen hjälpa mig?
nordea sa Nej också
nu har jag 2 ff som är nya och betyg 3,6(bra)
fy jag mår så dåligt:(

collector så att det var id handlingar som hade spärrat som satte stopp,jag är på g och ska ta bort det
de bad mig att prova igen om en vecka när det är borta??:( kan de verkligen hjälpa mig?
nordea sa Nej också
nu har jag 2 ff som är nya och betyg 3,6(bra)
fy jag mår så dåligt:(
Är nyfiken hur det gick för dig till slut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp