P
Pablo Escobar
Gäst
Poäng: 0
Finna det någon chans att jag kan få till ett hopbakslån med mina usla förutsättningar? Och vart i sådana fall är bäst att söka igenom?
5 ff, varav en försvinner om två dagar. Senaste togs i januari.
4.1 % riskprognos på uc.
Taxerad inkomst 16 - 284000
Underskott kapital 50k.
Blanco & krediter på UC, 348000, fördelat på 8 olika långivare till hutlösa räntor. (Ja, jag spelade fram tills januari sen har inte ett öre gått till det.)
35k på diverse skitkrediter utanför UC - prio att få bort dessa först.
Inga betalningsanmärkningar, aldrig haft.
Inget kfm eller inkasso.
Från april i år påbörjade jag en ny tjänst på jobbet (fortf tillsvidareanställd) och tjänar nu betydligt mer brutto. 26k drygt, där jag också har halverad boendekostnad eftersom jag bor med en annan. Finns det någon bank som tar hänsyn till nuvarande inkomst eller går dom helt på taxerad inkomst?
Och hur lägger jag upp ansökan? Vad är rimligt belopp att söka för, och hur mkt anger jag som ska gå till att baka ihop?
Mvh Escobar
5 ff, varav en försvinner om två dagar. Senaste togs i januari.
4.1 % riskprognos på uc.
Taxerad inkomst 16 - 284000
Underskott kapital 50k.
Blanco & krediter på UC, 348000, fördelat på 8 olika långivare till hutlösa räntor. (Ja, jag spelade fram tills januari sen har inte ett öre gått till det.)
35k på diverse skitkrediter utanför UC - prio att få bort dessa först.
Inga betalningsanmärkningar, aldrig haft.
Inget kfm eller inkasso.
Från april i år påbörjade jag en ny tjänst på jobbet (fortf tillsvidareanställd) och tjänar nu betydligt mer brutto. 26k drygt, där jag också har halverad boendekostnad eftersom jag bor med en annan. Finns det någon bank som tar hänsyn till nuvarande inkomst eller går dom helt på taxerad inkomst?
Och hur lägger jag upp ansökan? Vad är rimligt belopp att söka för, och hur mkt anger jag som ska gå till att baka ihop?
Mvh Escobar