Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hopbakslån med mina usla förutsättningar?

Finna det någon chans att jag kan få till ett hopbakslån med mina usla förutsättningar? Och vart i sådana fall är bäst att söka igenom?
5 ff, varav en försvinner om två dagar. Senaste togs i januari.
4.1 % riskprognos på uc.
Taxerad inkomst 16 - 284000
Underskott kapital 50k.
Blanco & krediter på UC, 348000, fördelat på 8 olika långivare till hutlösa räntor. (Ja, jag spelade fram tills januari sen har inte ett öre gått till det.)
35k på diverse skitkrediter utanför UC - prio att få bort dessa först.
Inga betalningsanmärkningar, aldrig haft.
Inget kfm eller inkasso.

Från april i år påbörjade jag en ny tjänst på jobbet (fortf tillsvidareanställd) och tjänar nu betydligt mer brutto. 26k drygt, där jag också har halverad boendekostnad eftersom jag bor med en annan. Finns det någon bank som tar hänsyn till nuvarande inkomst eller går dom helt på taxerad inkomst?

Och hur lägger jag upp ansökan? Vad är rimligt belopp att söka för, och hur mkt anger jag som ska gå till att baka ihop?

Mvh Escobar

Prova lendo, fick nyss ett lån där med ganska lika förutsättningar. Hög ränta men du kan ju baka in det mesta och söka ett bättre lån om ett par år.
Detta fick jag via lendo, blev erbjuden upp till 300' hos remember.

Prova lendo, fick nyss ett lån där med ganska lika förutsättningar. Hög ränta men du kan ju baka in det mesta och söka ett bättre lån om ett par år.
Detta fick jag via lendo, blev erbjuden upp till 300' hos remember.

Hur sökte du? 300k rakt av eller mindre summa och erbjuden högre lån? Senast jag sökte på lendo sökte jag bara 70k och jag tänkte efteråt att vissa långivare kanske vill låna ut mer för att binda upp en under längre tid? Men det behöver iaf inte vara helt kört ändå? Skulle få ner månadskostnaden med minst 6000..

Sökte på 200 och fick erbjudande på 300 när jag skulle skriva under avtalet. Allt sker via mejlen.

Ja, men du behöver inte lösa om du inte vill. Bara att klicka förbi det momentet när du signerar. ( gäller remember)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp