- Meddelanden
- 2 514
- Mottagna reaktioner
- 1 235
- Poäng
- 927
Det låter inte dåligt![]()
Fick nog bara panik. Ingen här som har köpt bostad med massa lån vid sidan av?
Det låter inte dåligt![]()
”Massa” lån? Du har ett med bra ränta som kommer va borta om några år det är inte konstigt att söka bolån med blancolån. Det finns nog inte många som inte har ett enda lån. Jag kan nästan garantera dig att det inte är något som kommer sätta käppar i hjulet för er. Va öppen och ärlig mot din sambo och boka möte med banken som ni funderar på, ni hittar en lösning I promise youFick nog bara panik. Ingen här som har köpt bostad med massa lån vid sidan av?
”Massa” lån? Du har ett med bra ränta som kommer va borta om några år det är inte konstigt att söka bolån med blancolån. Det finns nog inte många som inte har ett enda lån. Jag kan nästan garantera dig att det inte är något som kommer sätta käppar i hjulet för er. Va öppen och ärlig mot din sambo och boka möte med banken som ni funderar på, ni hittar en lösning I promise you
Verkar som att vi kan skjuta upp det lite ändå. Försvinner 2 förfrågningar i sep o till nästa uc uppdatering har jag 22000 kr mindre i lån.
Hoppas verkligen det går hem nr vi väl bokar möte. Kommer säga att mina lån är pga CSN, billån o en stökig ekonomi som jag hade förut. Låter det bra?
CSN nej, banken bryr sig inte om CSN lån och finns ingen anledning att man skulle ha tagit blanco lån och löst ett CSN lån. Stökig ekonomi, varför det? Har dom inte med att göra. Du kan ju lika bra ha tagit ett lån åt en närstående, alltså det är privat. Ja eller en gammal renovering/bil osv.
Men dom vill väl ändå veta vad pengarna har gått till? Måste väl vara ärlig för dom undviker nog inte vad lånen har gått till?
Men dom vill väl ändå veta vad pengarna har gått till? Måste väl vara ärlig för dom undviker nog inte vad lånen har gått till?