Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Intresserad av att köpa 2 x Airpods PRO samt 1 x Airpods Max (Space Grey) ☺️

Senast ändrad:
Jag har 2 par Airpods pro om någon är intresserad :)

Vad säljer bra om man ex säljer på Tradera? Har sålt lite hemelektronik men tycker just nu det är stiltje på Tradera

Vad säljer bra om man ex säljer på Tradera? Har sålt lite hemelektronik men tycker just nu det är stiltje på Tradera
Tycker att Airpods har gått åt. Annars är det väl telefoner

Apropå tradera.. någon som råkat ut för granskning när köparen väljer att betala med faktura? Dvs tradera skickar inte ut pengar förrän paketet har kommit fram.

Någon som önskar något från Telia? Har ett kreditutrymme på 40000 kr och kan beställa det mesta (med viss lånforum-rabatt såklart) då jag är i behov av snabba cash!

jag har tidigare sålt till bl.a Terry_ här på forumet och han kan intyga att jag är seriös :)

Jag tar en handpenning vid beställning.
När ni mottagit/hämtat upp varan (i Malmöområdet) kan ni betala resterande summa.

Hojta i PM vid intresse :)

Kan hända just jag behöver igen :D Återkommer ha ha ha ha.

Det är den där black friday om typ 2 veckor eller något. Lär vara det hos Telia också!

Kan hända just jag behöver igen :D Återkommer ha ha ha ha.

Det är den där black friday om typ 2 veckor eller något. Lär vara det hos Telia också!
Kungen! Du är alltid välkommen! Pålitlig och höll ditt ord!

Bara hojta! Extra rabatt till mina trogna kunder :D

Tror ni man kan få 13.000-13.500 kr för en Iphone 13 pro max 256 gold? Inköpspris 14.790 kr Jag har två på väg så om nån är intresserad skriv pm... Finns i Dalarna när jag fått dem.

Hade nog åtminstone sänkt mitt krav till 11.000.

Tror många resonerar att man likaväl kan lägga till en tusenlapp och köpa den i butik för att slippa hämta ut den och dylikt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp