Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljer en Apple iPhone 12 Pro, Pacific Blue 256 GB. Nu i obruten förpackning. Kvitto finnes och jag skickar med spårbart (valfritt fraktsätt)
Skicka pm vid intresse.
Har sålt till andra här tidigare som säkerligen kan gå i god för mig.

Behöver stålar.... Nån som vill köpa en BLÅ iPhone 12 Pro Max 128GB ? Givetvis helt ny (oöppnad förpackning) och med kvitto (med mitt namn) så det är garanti osv.

Menar inte att låta negativ eller så, men hur trovärdiga är flesta folk här? Ser aldrig någon rekommendera någon eller varna andra. Finns jättebra erbjudande här men ibland känns det lite sådär lite på någon via nätet man hade varit intresserad i att köpa till priserna som finns här och erbjuds här av vissa och omständligt att mötas upp med folk i andra städer.

Möts flesta upp här i verkligheten eller hur gör ni?

Har någon en schysst deal på senaste:
Iphone 13 Pro (lägsta GB)
Iphone 13 Mini (GB kvittar)

Eller
Iphone 12 Pro (lägsta GB)
Iphone 12 Mini (Gb kvittar)

Så hör av er via PM eller citera här.

Jag är intresserad av telefonerna ovan.
Har en ny 12 pro max 128 gb, ny i kartong och med kvitto med mitt namn om du är intresserad. 8500 kr

Jag har 2 st par airpods vanliga liggandes, har ett par PRO som jag använder och dessa kommer ifrån tidigare abonnemang som följde med till barnen ”kommer ej ifrån Telia”
Oöppnade båda två, kanske intressant för någon ?

Har ett digitalt presentkort på Ginza, då jag inte har någon som helst användning av detta så tänkte jag kolla om intresse för det finns här.
Kortet är på 1000kr, kan tänka mig att släppa det för 500kr.

Finns det intresse så skriv pm.

lurkat här ett tag, har begagnad iPhone 13 Mini i Blå med 128 GB, en oöppnad iPhone 13 Pro med 256Gb i Guld och en 1 vecka gammal iPad Pro M1 11' space grey
allt har kvitto såklart

Hej!

Jag har en Apple ipad pro 11" 256 space gray samt en Apple iPhone 12 pro 128 gb pacific blue som jag säljer om intresse finns.

Båda produkterna är nya och oanvända

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp