Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har en iPhone 12 64GB för 6500 och en iphone 12 256Gb 8000. Kan gå ner lite i pris om man köper båda och en snabb affär.
Skicka pm bjuder på frakten
Har du provat blocket med dina iPhones? Jag fick 8000 för min iphone 12 128gb tog en dag o sälja :)

En tanke bara om man ska skicka med följesedel för garantin skull, måste mitt namn stå kvar på då?

En tanke bara om man ska skicka med följesedel för garantin skull, måste mitt namn stå kvar på då?

Jag tror ju inte att det är framgångsrikt att försöka få en telefon lagad på garantin om man har målat med tippex på kvittot...

Har en ny Iphone 12 128 gb oanvänd. Vad tror ni man man lägga ut den för på blocket ?

Har en ny Iphone 12 128 gb oanvänd. Vad tror ni man man lägga ut den för på blocket ?
Blir väldigt förvånad om du får 8000. Men försöka kan man. När jag var som värst och sålde telefoner hej vilt fick jag ofta sålt dom för 70% av värdet. Ibland i panik mindre än det.

Har en ett par airpods pro om någon är intresserad? Sprillans nya!

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp