YesMobilerna som man köper från telia finance visst är dom olåsta?
Ja och 3 är det enda bolaget som jag skulle vilja hjälpa att gå i konkurs. Det kostade mig ca 6000 att bli kvitt dem och det var värt vartenda öreDet är bara 3 som fortsatt sysslar med sånt trams.

Jag rekommenderar Swappie om man har tid att vänta. Dessutom slipper man alla "bruschor" som hör av sig på blocket...Swappie ger max 7700 för en ny Iphone 12 64 GB. Det får man aldrig på blocket. Max 6500 där. Man skall nog räkna med minst 30 % avdrag när man säljer en ny mobil på blocket..
Haha skojar du eller? Det är så jäkla många som lånar pengar genom att sälja telefonen man har på avbetalning. Jo du får en iPhone 12 för 6500. Helt ny.Lugna dig. 6500 för en iPhone 12 på blocket? Så billigt kan du knappt köpa en 10a.
Ja och 3 är det enda bolaget som jag skulle vilja hjälpa att gå i konkurs. Det kostade mig ca 6000 att bli kvitt dem och det var värt vartenda öre![]()

I höstas såg jag en bil i Göteborg som hade klistrat på en kartong på bakrutan och skrivit "Aldrig mer 3!!!". Hatet mot dem verkar gå djupt bland folket![]()