Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någon som har AirPods PRO till salu? :)

Kanske inte är rätt tråd men Tre tar bisnode nu för tiden OM och jag säger OM någon väljer att binda sig hos dom.

NEJ NEJ och NEJ värre rövhålsföretag finns ICKE.

Detta är ju för övrigt bara min egen uppfattning och det finns ju andra telecom företag man kan ha en uppfattning om :D

Jag ville ju bara vara politisk korrekt.......... Nej 3 är värre än Covid19 och övriga farsoter som har varit och kommer att vara i en evig framtid

Senast ändrad:
Har haft alla större operatörer och de enda som inte ringer och stör i tid och otid eller börjar tjafsa när man vill säga upp ett abbonemang är Telia.
Sen strular driften mer hos Telia än någon annan, men jag föredrar ändå det framför de andra bolagens dryghet.

Har haft alla större operatörer och de enda som inte ringer och stör i tid och otid eller börjar tjafsa när man vill säga upp ett abbonemang är Telia.
Sen strular driften mer hos Telia än någon annan, men jag föredrar ändå det framför de andra bolagens dryghet.

Jösses. Jag har haft Comviq, Tele2 samt Telia och egentligen inte haft problem med någon. Tele2 har för övrigt varit det bästa, När jag har velat säga upp ett abb så har de alltid kontaktat mig och matchat de erbjudanden jag fått.

Televerket (Telia) har jag ju aversion mot sedan de var ett monopolföretag. Jag har samma aversion mot E-on och den dag jag kan byta elnätleverantör så ska jag göra det även om de (nya leverantören) är dyrare.

Senast ändrad:
Tja! Någon som har ett par airpods? Kan köpa 2 par om det är nån som sitter på fler.

Har en Apple watch s5 cellular, 44 mm rostfri. PM vid intresse! Nypris ca 9500kr

Givetvis obruten förpackning och kvitto!

Hej! Någon som vill köpa en iPhone 12 PRO 256 gb grafit? Pm vid intresse

Har en iPhone 12 64GB för 6500 och en iphone 12 256Gb 8000. Kan gå ner lite i pris om man köper båda och en snabb affär.
Skicka pm bjuder på frakten

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp