Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!

Ultimate Ears Boom 3

Apple iPhone 12 64GB Black

Och Apple AirPods Pro

Någon som skulle vara intresserad av detta?

Eller vart är det smidigaste och lättaste stället att sälja det på? Tradera eller företag som köper mobiler ?

Ska jag skicka först innan jag får betalt menar du? Jag har sålt saker på tradera sen början av 2000 talet och där är det alltid betalning innan man skickar, har aldrig varit några problem. Även sålt på blocket och alltid fått betalt innan. Mobilen kostar 9995 kr så 1495 kr billigare tycker jag är ett bra pris för en sprillans ny. Den som är intresserad får ju själv ta ställning till hur denna vill göra.
Ja folk är bra korkade ändå uppenbarligen. Men sälj den på Blocket då? Du får inga 8500 för den hursomhelst.

Vi behöver inte argumentera om detta, du ska ju inte köpa den.

Senast ändrad:
Går ju att sälja till swappie kanske, dock tar de väl någon vecka innan mam får pengarna

Jag rekommenderar Swappie om man har tid att vänta. Dessutom slipper man alla "bruschor" som hör av sig på blocket...Swappie ger max 7700 för en ny Iphone 12 64 GB. Det får man aldrig på blocket. Max 6500 där. Man skall nog räkna med minst 30 % avdrag när man säljer en ny mobil på blocket..

Jag rekommenderar Swappie om man har tid att vänta. Dessutom slipper man alla "bruschor" som hör av sig på blocket...Swappie ger max 7700 för en ny Iphone 12 64 GB. Det får man aldrig på blocket. Max 6500 där. Man skall nog räkna med minst 30 % avdrag när man säljer en ny mobil på blocket..

Vad bra! Jag ska köra på det tänkte jag, verkar väldigt smidigt. Borde inte ta så lång tid ändå att få pengar när den är helt ny

Eller pröva tradera. Du kan välja köp nu istället för auktion om du inte har tid att vänta på pengarna. De allra flesta betalar omgående efter köp och oftast med swish. Blocket skulle inte jag heller välja när det gäller att sälja en mobil.

Apple iPhone 12 64GB Black + AppleAirPods Pro
Pris förslag 10300

Apple iPhone 12 264GB Black ny pris 11.900
Mitt pris 9500

Skickas imon om så önskas. Bjuder på frakt.
Önskar en snabb och smidig affär.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp