Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite frågor till er som säljer t.ex mobiler ni köpt på avbetalning från telia finance. Skickar ni med följesedeln till köparen? Kan det bli problem med att man säljer något man köpt på avbetalning?

Jag skickade alltid med följesedel , får mycket mer betalt om köparen får kvittot.
Jag har inte stött på några problem iallafall

Lite frågor till er som säljer t.ex mobiler ni köpt på avbetalning från telia finance. Skickar ni med följesedeln till köparen? Kan det bli problem med att man säljer något man köpt på avbetalning?
Vad menar du skulle kunna bli problem ? Fakturorna är ju dina att betala ,telefonerna tex inte bundna till något ,,,,

Det var någon som sa att man inte får sälja något som är på avbetalning. Men han visste inte om det gäller telia och deras produkter utan mer dyrare saker som bilar, båtar m.m. Det var därför jag undrade om någon här hade mer koll. Men mobiler köpta på avbetalning säljs ju hela tiden på exempelvis tradera så ska väl inte vara några problem.

Hej!

Ultimate Ears Boom 3

Apple iPhone 12 64GB Black

Och Apple AirPods Pro

Någon som skulle vara intresserad av detta?

Eller vart är det smidigaste och lättaste stället att sälja det på?

Senast ändrad:
Jag har en svart Apple iphone 12, 64gb som kommer till mig den 2 december alltså på onsdag. Är det någon här som skulle vara intresserad av att köpa den för 8500 kr. Tänkte lägga ut den på tradera på onsdag men är i akut behov av pengar så vill kolla om någon här är snabbare. Betalning innan jag skickar. Skickar spårbart och bjuder på frakten.

Apple airpods gen2 med trådlöst etui, helt nya, förpackningen kvar i plastförseglingen.
1200 kr. Finns i Uppsala eller så kan de skickas spårbart inom Sverige. Vid intresse skicka pm

Jag har en svart Apple iphone 12, 64gb som kommer till mig den 2 december alltså på onsdag. Är det någon här som skulle vara intresserad av att köpa den för 8500 kr. Tänkte lägga ut den på tradera på onsdag men är i akut behov av pengar så vill kolla om någon här är snabbare. Betalning innan jag skickar. Skickar spårbart och bjuder på frakten.
Betalning innan du skickar? Jo tjena! Den är man ju sugen på.

Finns dessutom helt nya billigare än det där på Blocket.

Senast ändrad:

Nu har jag inte en aning om vem han är och vet att det finns bedragare men så är det väl alltid? jag skulle aldrig i livet skicka innan jag fått betalt heller.

Ska jag skicka först innan jag får betalt menar du? Jag har sålt saker på tradera sen början av 2000 talet och där är det alltid betalning innan man skickar, har aldrig varit några problem. Även sålt på blocket och alltid fått betalt innan. Mobilen kostar 9995 kr så 1495 kr billigare tycker jag är ett bra pris för en sprillans ny. Den som är intresserad får ju själv ta ställning till hur denna vill göra.

Tjena, jag letar efter ett par airpods pro om någon har ett par

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp