Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Passa er för **** hans riktiga namn är **** ****. Swishade 6tkr för Iphonen han sålde men kommit med ursäkter och inte postat den.

Passa er för **** hans riktiga namn är **** ****. Swishade 6tkr för Iphonen han sålde men kommit med ursäkter och inte postat den.

Så en halvkänd nätpokerspelare går ut med sitt eget namn när han blåser folk på nätet?

Finns bara en som heter så i hela Sverige, så lär ju vara han. Bor inte heller så långt ifrån mig dessutom.
Jag hade polisanmält honom och skickat ett mess till honom att du ska polisanmäla och även att du vet vem han är !

• Gilla
Reaktioner: Loo
Verkar som det är nya tilltag förekommer inte i nån brottsutredning sedan tidigare i alla fall.

Hoppas han inte hunnit blåsa många, måste ju ändå må skit nånstans i vetskap om att folk vet vem han är mm.

Skulle råda honom att gå till farbror blå själv och ta tag i problemen som ligger bakom.

Verkar som det är nya tilltag förekommer inte i nån brottsutredning sedan tidigare i alla fall.

Hoppas han inte hunnit blåsa många, måste ju ändå må skit nånstans i vetskap om att folk vet vem han är mm.

Skulle råda honom att gå till farbror blå själv och ta tag i problemen som ligger bakom.
Ja kollade också honom hos Lexbase , fanns inget där ! Måste ha stora problem känns det som . Men jag hade nog kontaktat dom jag blåst eller den personen och fått till något

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp